Dzięki tym działaniom sprzedaż firmy Miller Brewing Company wzrosła z 5 milionów beczek piwa do 25 milionów, w ciągu 6 lat i wyniosła ów browar na drugie miejsce w kraju.
Browar Millera wyodrębnił pięć segmentów rynku, do których odpowiednio dostosował produkt i promocję : robotnicy, tzw.
By wyeksponować nowe produkty i specyficzne opakowania, browar Millera zainwestował ogromne kwoty w promocje.
Cechą, niestety negatywną niemal każdego człowieka jest chęć posiadania władzy. Już od najdawniejszych lat symbolizowała ona wyższość nad ludem pospolitym, bogactwo oraz uznanie społeczne.
Lekcja muzealna, która odbyła się xx.yy.zzzz r. w Zamku Królewskim poświęcona była analizowaniu i...
Przyszłe losy osłabionego przegraną wojną państwa krzyżackiego zależały w dużej mierze od poparcia cesarstwa. Albrecht zdawał sobie sprawę, iż ceną owej pomocy będzie konieczność podporządkowania się potężnemu Karolowi V. Możliwość takiego rozwiązania przewidywał również Zygmunt I. Obie...
Parafie i dekanat w diecezji siedleckiej. Pierwsza wzmianka o B.pochodzi z 1481 ; prawdopodobnie już wtedy miała prawa miejskie;w 2. poł. XVI w. stała się własnością książąt Radziwiłłów (Mikołaja Sierotki) i była jedną z ich głównych rezydencji,zw. odtąd B. Radziwiłłowską lub Książęcą (Alba...
Wewnetrzna polityka Włoch i Niemiec doprowadziła do rozdrobnienia krajów na ksiestwa,drobne w sensie obszaru, ale dosc silne co do znaczenia. Na wzór monych, przescigajacychsie w przepychu dworskim, ksiaeta rozwijali kulture lokalna, czesto rywalizujac miedzy sobarównie w dziedzinie sztuki. Była to swoista...