awatar

Profil użytkownika Kim

Data rejestracji11 kwietnia 2011 Ostatnio online11 kwietnia 2011, 14:03

Statystyki

46 prac, w tym:

  • 46tekstowych
  • 0multimedialnych

Dodane prace /46 prac/

  • Ocena brak

    MEDIA REKLAMOWE

     

    prasa codzienna (*media bezpośrednie + mealing (wysyłanie do konkurencji, nabywców ulotek), *Internet

    radio

    bilboardy

    ulotki

    gazetki

    okno wystawowe (kino)

    miejsce sprzedaży (książki adresowe)

    Ocena /

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /255

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RODZAJE CENTRÓW HANDLOWYCH

     

    wielofunkcyjne ośrodki handlowe

    zlokalizowane na obszarach miast mające zróżnicowaną sieć handlową np. hipermarket + dom towarowy

    powierzchnia sprzedażowa ok. 100 000 m2

    szeroki asortyment oferowanych towarów

    zróżnicowany poziom świadomych usług

    ośrodki...

    Ocena /

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 443

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIE CEN

     

    NISKICH CEN cena – ilość (strona off price np. „Defekt”)

    Przynosi wiele korzyści do których należą ekonomika skali oraz działanie na dużym rynku zbytu. Zakłada ona utrzymanie cen na niskim poziomie akceptowanym przez szerokie grono nabywców przy eliminacji usług dodatkowych towarzyszących...

    Ocena /

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 337

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KSZTAŁTOWANIE SIĘ CEN I MARŻ

     

    CENA jest elementem marketing mix, za pomocą którego przedsiębiorstwo chce osiągnąć złożone

    cele, zaspokoić oczekiwania nabywców oraz wyróżniać się na rynku.

     

    FUNKCJE

    Profilująca odróżnianie się od konkurencji i tworzenie określonego wizerunku cenowego

    Regulacyjna oznacza...

    Ocena /

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 793

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PODSTAWOWE TEORIE HANDLU

     

    Usługowa podkreśla że istotą w dział. handlowej jest wytwarzanie usług, które polegają na stworzeniu klientom odpowiednich udogodnień przy sprzedaży.

    W teorii wyróżnia się 4 podst. kategorie wytwarzania usług:

     

    usługi związane (nie dają się oddzielić od zakupu...

    Ocena /

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /953

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Handel

     

    Handel - to działalność gosp., polegająca na zawodowym pośredniczeniu w wymianie towarów czyli na ich zakupie w celu dalszej odsprzedaży. Funkcjonowanie handlu opiera się na pracy licznych przed., jedn. gosp., które włączając się w proces dystrybucji towarów pełnią wiele użytecznych funkcji zarówno...

    Ocena /

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 926

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketingowe strategie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych

     

    Obecne dziś zjawisko globalizacji, czyli "oderwanie się korzeni narodowych i terytorialne rozproszenie wielu węzłowych i strategicznych dziedzin działalności przedsiębiorstwa" (Michał Sawicki). wiąże się nierozerwalnie z pojęciem międzynarodowego marketingu. Przedsiębiorstwa mogą być w różnym...

    Ocena /

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /17 307

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wady reklamy telewizyjnej

     

    Wysokie koszty emisji. Mimo, że koszty dotarcia mogą być stosunkowo niskie, to koszt emisji w stacjach ogólnopolskich jest na tyle wysoki, że na taką reklamę stać tylko firmy zamożne, z dużymi budżetami reklamowymi.

    Wysokie koszty produkcji spotu telewizyjnego.

    Duża liczba...

    Ocena /

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /3 508

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zalety reklamy telewizyjnej

     

    Silne oddziaływanie na podstawowe zmysły: wzrok i słuch. Ponieważ zdecydowana większość odbiorców to wzrokowcy, więc re­klama telewizyjna jest stosunkowo łatwo zapamiętywalna.

    Szeroki zasięg w dotarciu do większości grup docelowych. Po­nad 98% Polaków ogląda telewizję...

    Ocena /

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 580

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama telewizyjna

     

    Za początek ery telewizji można uznać lata pięćdziesiąte XX wieku, kiedy to telewizja z ciekawostki technicznej przekształciła się w instytucję społeczną. Ponieważ uwadze reklamodawców nie umknął fakt, iż miliony widzów zaniechało gry w brydża, wypadów do kina, a nawet spotkań...

    Ocena /

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 750

    praca w formacie txt

Do góry