Ocena brak

Kampania PR- Dzis antykoncepcja to bajka

Autor /Assogygazycag Dodano /09.10.2007

1.WSTĘP

ZAŁOŻENIA KAMPANII PROMUJĄCEJ ?CZERWONEGO KAPTURKA? I SPÓŁKĘ

Plan naszej kampanii obejmuje procesy związane z wypromowaniem i wprowadzeniem na rynek polski produktu firmowego ? prezerwatyw ?Czerwony kapturek? skierowanych przede wszystkim do grupy zwanej ?kidults? ? określanych jako dorosłych nie chcących dorosnąć. Kolejne elementy planu zawierają analizę działań, które podjęte zostaną w procesie tworzenia wizerunku nowej marki na rynku konsumenckim. Do projektu dołączona jest analiza SWOT oraz rys budżetu kampanii promocyjnej, a także elementy graficzne takie jak logo produktu oraz logo firmy producenta.

2. ANALIZA GŁÓWNEJ CZĘŚCI KAMPANII PR

OPIS I PREZENTACJA PRODUKTU FIRMY

Produkt będący przedmiotem prezentowanej kampanii to nowoczesne i jedyne w swoim rodzaju prezerwatywy będące wynikiem intrygującego połączenia nieograniczonej fantazji
i herkulesowej wytrzymałości. Kolekcja ?Czerwony kapturek? to gama kolorowych kondomów, na końcu których znajdują się zbiorniczki w kształcie bohaterów naszych ulubionych bajek z dzieciństwa. Tak więc od dzisiaj dzięki prezerwatywom ?Czerwony kapturek? możesz być znów niegrzecznym chłopcem, pozostając jednocześnie męskim i nowoczesnym.

W skład kolekcji wchodzą:
- Czerwony kapturek (seksowna i niewinna zarazem)
- Straszny wilk (dla żądnych grozy w alkowie)
- Stara babcia (prezerwatywa pomarszczona na całej długości)
- Pijany leśniczy (dla wprawnych kochanków)

Limitowana edycja zawiera dodatkowo postacie z innych bajek, takie jak:
- Miś Kolargol (brązowa i wyjątkowo delikatna, czekoladowa)
- Krecik (czarna wzmacniana guma)
- Żwirek i Muchomorek (podwójna żebrowana w kropki)

BRIEF

?Who is Who??

Producent prezerwatyw:
Firma ? SEXOHOLICS? z siedzibą w Psiance Burej

Budżet przedsięwzięcia:
Pula przeznaczona na promocję marki wynosi łącznie ok. 300.000 zł dotacje sponsorów

Opakowanie ?Czerwonego kapturka?:
Prezerwatywy pakowane są w kieszonkowe pudełeczka z postaciami rysunkowymi, po kilka sztuk w zależności od ilości postaci występujących w bajce. Limitowane serie zawierają dodatkowo krótkie komiksy z udziałem naszych bohaterów, którymi np. partnerka może sobie umilić czas, kiedy jej parter aplikuje odpowiednio ?Kapturka? ?.
Etykieta zewnętrzna jest estetycznie i ciekawie wykonana, przyciąga uwagę.

UWAGI DOTYCZĄCE PRODUKTU

? Gwarantowana przez producenta jakość ? prezerwatywy hipoalergiczne, badane komputerowo pod kątem wytrzymałości
? Produkt posiada certyfikat jakości i spełnia wszystkie wymogi UE
? Konkurencyjna cena: (1.80 za opakowanie ?Czerwonego kapturka? z 4 postaciami)

ODBIORCY KAMPANII

Osoby, do których skierowany jest produkt promowany naszą kampanią to wszystkie osoby prowadzące aktywne życie seksualne, posiadające fantazję i poczucie humoru,
a w szczególności zaś jest to produkt stworzony specjalnie z myślą o zaobserwowanej przez psychologów grupie ?dorosłych dzieci?, czyli ?kidults?.

Podobne prace

Do góry