Ocena brak

Ankieta na badanie popytu płatków śniadaniowych

Autor /FoetUtentee Dodano /16.08.2005

ANKIETA

Badanie popytu na płatki śniadaniowe firmy „NESTL” na terenie powiatu radomszczańskiego. Wybraną odpowiedź prosimy zaznaczyć ”X”. Udział w ankiecie ma charakter anonimowy i dobrowolny.

1. Czy kupuje Pan/Pani płatki śniadaniowe naszej firmy ?
o Tak
o Nie
(Jeżeli zaznaczył(a) Pan/Pani odpowiedź ”nie” prosimy o wypełnienie metryczki i przejście do pytania nr 11)

2. Jakiego rodzaju płatki naszej firmy zakupuje Pan/Pani najczęściej?
o Nesquik
o Corn Flakes
o Chocapic
o Cini Minis
o Fitness
o Inne? Jakie?.................................................................................

3. Czy smakują Panu/Pani jakości produktów naszej firmy?
o Tak
o Nie

4. Jaki czynnik jest decydujący przy zakupie płatków śniadaniowych?
o Cena
o Zaufanie do firmy
o Walory smakowe
o Wygląd opakowania

5. W jakich placówkach handlowych zaopatruje się Pan/Pani
w produkty naszej firmy?
o Hipermarkety
o Sklepy spożywcze
o Sklepy ze zdrową żywnością

6. Jakie znaczenie przy zakupie płatków ma dla Pana/Pani promocja?
o Bardzo duże
o Duże
o Małe
o Żadne


7. Skąd dowiedział(a) się Pan/Pani o płatkach śniadaniowych „NESTL”?
o W reklamie telewizyjnej
o Od znajomych
o W sklepie
o Inne?............................................................................................

8. Czy jest Pan/Pani zainteresowany(a) zwiększeniem asortymentu płatków „NESTL”?
o Tak
o Nie

9. Ile wydaje Pan/Pani na miesięczne zakupy płatków śniadaniowych?
o Poniżej 10 zł
o 11 zł – 30 zł
o 31 zł – 50 zł
o Powyżej 50 zł

10. Czy chciałby(aby) Pan/Pani zmienić coś w naszych płatkach?
o Tak, co ?......................................................................................
o Nie

11. Płeć:
o Kobieta
o Mężczyzna

12. Wiek:
o 15 – 30 lat
o 31 – 60 lat
o Powyżej 61 lat

13. Wykształcenie:
o Podstawowe
o Zawodowe
o Średnie
o Wyższe

14. Poziom dochodów w gospodarce:
o Mały
o Średni
o Wysoki

Dziękujemy za udzielenie odpowiedzi i poświecony czas.

Podobne prace

Do góry