awatar

Profil użytkownika szaman

Data rejestracji30 marca 2011 Ostatnio online31 marca 2011, 0:59

Statystyki

47 prac, w tym:

  • 33tekstowych
  • 14multimedialnych

Dodane prace /47 prac/

  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji

    W zespole instrumentów i działań związanych z dystrybucją towarów możnawyróżnić dwa podstawowe elementy:

    kanały dystrybucji,

    logistykę marketingową związaną z dystrybucją fizyczną.

    Ocena /

    Autor /szaman Dodano /31.03.2011 Znaków /231

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota i funkcje dystrybucji

    Wytworzenie produktu według omówionych w poprzednim rozdziale reguł nie zapewnia automatycznie jego pełnej akceptacji przez nabywców. Gdyby postawić nabywcy pytanie czy satysfakcjonuje go sam dobrze wytworzony produkt, okazałobysię że jest to element istotny ale niewystarczający do podjęcia decyzji o...

    Ocena /

    Autor /szaman Dodano /31.03.2011 Znaków /3 786

    praca w formacie txt
  • Podstawowe grupy rabatów

    Ocena /

    Autor /szaman Dodano /31.03.2011 Znaków /

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zmiany cen

    Biorąc pod uwagę powyższe uwarunkowania ustalenia ceny, należy równieżbyć przygotowanym na jej zmiany czy modyfikacje. Jest to konieczne ze względuna zachodzące zmiany w otoczeniu firmy, zarówno w skali mikro jak i makroekonomicznej. Generalnie mogą wystąpić dwie sytuacje:

    podwyższenie...

    Ocena /

    Autor /szaman Dodano /31.03.2011 Znaków /5 326

    praca w formacie txt
  • Klient a cena

    Ocena /

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozycja klienta w planowaniu polityki cenowej

    Klient jest jednym z czynników rynkowych, które powinny mieć wpływ naokreślenie poziomu ceny. Z dwóch powodów. Po pierwsze to zaakceptowanieceny przez klienta zadecyduje o zaistnieniu produktu na rynku. Po drugie firma może zaniżyć niechcący swoje zyski nie przewidując dużego zainteresowania pro-duktem...

    Ocena /

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /3 674

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wpływ konkurencji na ustalenie cen w firmie

    Kolejnym czynnikiem rynkowym o niebagatelnym znaczeniu w procesie usta-lania ceny jest konkurencja. Przede wszystkim brak konkurencji na rynku, brakoferowanych produktów substytucyjnych usprawiedliwia często podwyższanieceny prawie do granic możliwości płatniczych klientów. Z pewnością dla...

    Ocena /

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /2 283

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wpływ popytu na kształtowanie ceny

    Należy również zwrócić uwagę na fakt, w jakim stopniu nasz produkt podlegaelastyczności cenowej popytu, której wskaźnik wskazuje o ile procent zmieni siępopyt w wyniku zmiany ceny o 1%. Na przykład produkty takie jak chleb, mleko należą do grupy produktów o charakteryzujących się wskaźnikiem...

    Ocena /

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /1 715

    praca w formacie txt
  • Zależność pomiędzy kosztami a ceną

    Ocena /

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /

    praca w formacie txt

Do góry