awatar

Profil użytkownika Marchewka

Data rejestracji7 lutego 2012 Ostatnio online7 lutego 2012, 19:07

Statystyki

44 prac, w tym:

  • 44tekstowych
  • 0multimedialnych

Dodane prace /44 prac/

  • Ocena brak

    Reakcje klientów na zmiany ceny

    Jakakolwiek zmiana ceny może wpłynąć na zachowanie klientów, konkurencji, dystrybutorów i dostawców, jak również może sprowokować działanie ze strony władz. W tym miejscu zajmiemy się reakcjami klientów.

    Klienci nie zawsze interpretują w oczywisty sposób zmiany cenyr. Obniżka może być...

    Ocena /

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 603

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WYCENIANIE PRODUKTÓW UBOCZNYCH

    Przy produkcji wytworów mięsnych, produktów naftowych, i innych chemikaliów, powstają często produkty uboczne. Jeśli mają one niewielką wartość w praktyce, a ich neutralizacja jest kosztowna. I>ędą one wpływały na cenę produktu głównego. Poducent powinien więc zaakceptować każdą cenę...

    Ocena /

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /701

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Inicjowanie obniżek cen

    Kilka okoliczności może skłonić firmę do obniżki cen na sw oje towary. Jedna z nich to zbyt duży potencjał produkcyjny. W tym przypadku firma potrzebuje dodatkowego rynku i nie może go wygenerować przez zwiększone wysiłki sprzedawców, ulepszenia produktu, czy inne metody. Może wtedy porzucić cenową...

    Ocena /

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /2 420

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    USTALANIE METODY SYSTEMEM DWUCZĘŚCIOWYM

    Firmy usługowe często pobierają opłatę stałą plus zmienną opłatę za użytkowanie. Zatem, użytkownicy telefonu płacą minimalną opłatę miesięczną plus rachunki za rozmowy przekraczające ilość przysługującą w abonamencie. Parki rozry wki pobierają opłatę wejściową plus opłaty za jazdy...

    Ocena /

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /671

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WYCENIANIE PRODUKTÓW UZUPEŁNIAJĄCYCH

    Niektóre produkty wymagają zakupu pewnych produktów uzupełniających. Przykładami takich produktów są ostrza do golenia i filmy fotograficzne. Producenci produktów głównych często wyceniają je nisko (golarki i aparaty fotograficzne), zaś stosują wysokie narzuty na produkty uzupełniające. Kodak...

    Ocena /

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 461

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WYCENIANIE AKCESORIÓW DODATKOWYCH

    Wiele firm wraz ze swoimi głównymi produktami oferuje dodatkowe akcesoria. Nabywca samochodu może zamówić elektryczne podnoszenie szyb. ogrzewaną tylną szybę i szyby przyciemniane. Niemniej, ustalanie ceny na te akcesoria stanowi delikatny problem. Firmy samochodowe muszą podjąć decyzję, które z tych...

    Ocena /

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 660

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dyskryminacja cenowa

    Firmy często modyfikują ceny podstawowe w stosunku do różnych klientów, produktów i miejsc sprzedaży. Dyskryminacja cenowa ma miejsce, gdy firma sprzedaje produkt po różniących się od siebie cenach, które nie odzwierciedlają różnic w kosztach. Dyskryminacja cenowa przybiera różne formy:

    • różnicowanie...

    Ocena /

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /3 444

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ceny promocyjne

    W pewnych okolicznościach firmy czasowo wyceniają swoje produkty poniżej ceny normalnej. a czasem nawet poniżej kosztów. Ceny promocyjne mogą przybierać różne formy:

    • Loss-Leader; w tym przypadku domy handlowe redukują cenę dobrze znanych artykułów celem wywołania dodatkowego ruchu w sklepie...

    Ocena /

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /2 849

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RABATY ILOŚCIOWE

    Rabaty ilościowe to obniżki ceny dla nabywców kupujących większe ilości. Typowym przykładem jest ,.$10 za sztukę przy mniej niż 100 sztukach, $9 za sztukę przy zamówieniach przekraczających 100 lub więcej sztuk". Rabaty ilościowe muszą być na równi dostępne dla wszystkich kupujących i nie mogą...

    Ocena /

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /698

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RABATY SEZONOWE

    Rabat sezonowy to redukcja ceny poza sezonem. Rabaty sezonowe pozwalają producentow i utrzymać równiejszą produkcje na przestrzeni roku. Producenci nart oferują je detalistom w okresie wiosny i lata. hotele, motele i linie lotnicze swoim klientom poza okresem wakacyjnym.

    Ocena /

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /286

    praca w formacie txt

Do góry