awatar

Profil użytkownika Elena

Data rejestracji7 lutego 2012 Ostatnio online7 lutego 2012, 18:41

Statystyki

106 prac, w tym:

  • 106tekstowych
  • 0multimedialnych

Dodane prace /106 prac/

  • Ocena brak

    Dobra nabywane bez uprzedniego planowania

    Są to dobra, o których istnieniu nabywca nie wie lub nie planuje zazwyczaj ich zakupu. Nowe produkty, np. czujniki wykrywające dym i roboty kuchenne są takimi właśnie dobrami, dopóki nabywcy nie dowiedzą się o ich istnieniu dzięki promocji. Typowym pr<xluktem znanym, lecz nabywanym bez uprzedniego...

    Ocena /

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /432

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ROZCIĄGNIĘCIE MARKI

    Firma może użyć istniejącej marki do firmowania nowych produktów. Armour użył swojej marki Dial dla szeregu towarów, które nie uzyskałyby bez tego dostępu do dystrybucji. Honda używa swej marki do sprzedaży tak różnych produktów jak samochody, motocykle, pługi śnieżne, kosiarki, silniki do...

    Ocena /

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /3 544

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak daleko powinna sięgać globalizacja marki?

    W przeszłości firmy wybierały marki mające jakieś znaczenie w ich krajach. Kiedy później próbowały wprowadzić te produkty na nowe rynki zagraniczne stwierdzały często, że ich marka nie spełnia swego zadania. Była trudna do wymówienia, obrażliwa. śmieszna, nic nie znacząca lub już używana przez...

    Ocena /

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /5 770

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje odnośnie strategii marki

    Firma ma cztery możliwości wyboru jeśli chodzi o strategię wobec marki . Może rozwinąć istniejącą już linię produktów (dodać nowe rozmiary, smaki i inne cechy do już istniejących), rozszerzyć stosowanie marki na nowe kategorie produktów, może wprowadzić nowe marki do istniejącej już kategorii...

    Ocena /

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /781

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Płatne licencjonowanie marki

    Producenci i detaliści mogą potrzebować wielu lat i wielomilionowych wydatków, aby wytworzyć preferencje konsumentów dla swoich marek. Alternatywnym rozwiązaniem jest ..wynajęcie" nazwy, która ma magiczny wpływ na klientów. Nazwy lub symbole zbudowane już przez innych producentów , nazwiska słynnych...

    Ocena /

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /6 882

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje odnośnie sponsorowania marki

    Producent na kilka sposobów może rozwiązać sprawę sponsorowania marki. Produkt może być wprowadzony pod market producenta (tzw. marką ogólnokrajową), dystrybutora (deta-listy). pod tzw. marką prywatną lub oddzielne/ market zastrzeżone/ (zobacz Strategie marketingowe r-1). Producent może sprzedawać...

    Ocena /

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 113

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wybór strategii nadania marki

    Najpierw należy zadecydować, czy finna powinna w ogóle nadać markę produktowi. W przeszłości większość produktów była niemarkowa. Producenci i pośrednicy sprzedawali swoje towary z beczek, puszek i skrzynek bez podawania dostawcy. Nabywcy byli zależni od uczciwości dostawcy. Najstarsze przejawy...

    Ocena /

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /4 772

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pojęcie i pomiar wartości marki (brand equity)

    Marki różnią się wartością i siłą reprezentowaną na rynku. W skrajnym przypadku istnieją marki nie znane przez większość nabywców. Istnieją też marki o dobrym poziomie, ugruntowane w świadomości klientów (poprzez przypominanie lub rozpoznawanie). Poza tym. istnieją marki o wysokim stopniu...

    Ocena /

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /5 510

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czym jest marka?

    Być może najw iększą sztuką marketingu jest umiejętność stworzenia, utrzymania, ochrony i ulepszania marki. American Marketing Association definiuje markę w następujący sposób:

    • marka to nazwa, terntiti. symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub...

    Ocena /

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /3 842

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje dotyczące marki

    Tworząc strategie marketingową dla poszczególnych produktów, sprzedawca musi podjąć decyzje odnośnie marek. Jest to bardzo ważny element w strategii produktu. Z jednej strony wprowadzenie produktu markowego wymaga dużych inwestycji długookresowych, zwłaszcza w dziedzinie reklamy, opakowania i...

    Ocena /

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 126

    praca w formacie txt

Do góry