awatar

Profil użytkownika boguslaw

Data rejestracji8 kwietnia 2011 Ostatnio online10 maja 2011, 18:23

Statystyki

46 prac, w tym:

  • 46tekstowych
  • 0multimedialnych

Dodane prace /46 prac/

  • Ocena brak

    TEORIA AGENDA - SETTING

    -  koncepcja porządku dziennego

    -  mass media decydują o tym, iż odbiorcy – oprócz tego,  że uzyskują informacje o wydarzeniach – nabywają również przekonania o wartości poszczególnych problemów

    -  proces tworzenia przekonania

    *wartości danego zdarzenia

    *  autentyczne wydarzenia i sprawy

    *  selekcja...

    Ocena /

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /666

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROCES ODDZIAŁYWANIA KOMUNIKATU MASOWEGO

    -  wstępna selekcja mediów i treści, związana z oczekiwaniami odbiorcy co do zaspokojenia potrzeb;

    -  identyfikacja przekazu;

    -  identyfikacja kodów zawartych w komunikacie;

    -  odczytywanie zawartości przekazu- przypisanie określonego znaczenia słowom, obrazom i dźwiękom użytym do jego kodowania;

    - ...

    Ocena /

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /480

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola, funkcje i zadania mediów

    ROLA MEDIÓW

    -  ogólny wkład w funkcjonowanie danego społeczeństwa  

    FUNKCJE MEDIÓW rezultaty stosowanych sposobów działania  

    ZADANIA MEDIÓW -  planowane działania wynikające z przyjętego celu (celów)  

    PODSTAWOWE FUNKCJE MEDIÓW MASOWYCH

    -  mass media w procesie przekazywania informacji

    -  mass media...

    Ocena /

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /449

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CZTERY PODSTAWOWE FAZY BADAŃ

    -  model masowego komunikowania bodziec-reakcja

    -  model bodziec-reakcja uwzględniający rolę osobowości

    -  model zróżnicowanego wpływu mass mediów na zróżnicowanych odbiorców

    -  model  zindywidualizowanego i dwukierunkowego procesu komunikowania mediów z...

    Ocena /

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /334

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    AUDYTORIUM

    -  zbiorowość odbiorcza złożona z osób, które uczestniczą bądź uczestniczyły w odbiorze konkretnego przekazu (filmu)

    Ocena /

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /143

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ŚRODKI KOMUNIKOWANIA NA TRZY ZASADNICZE KATEGORIE

    -  środki wyrażania, do których zalicza wszystkie postacie ludzkiego zachowania werbalnego i niewerbalnego, w szczególności zdolność do wydawania dźwięków, ich wysokość, siłę i barwę, czyli głos i sposób mówienia, możliwość zmiany wyrazu twarzy (mimikę, ruch brwi i oczu), ruchy rąk (gestykulację)...

    Ocena /

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /1 083

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KOMUNIKOWANIE MASOWE - Cechy procesu

    -  ograniczona liczba zmysłów odbiorcy, biorących udział w procesie przekazu (wzrok i słuch);

    -  impersonalność przekazu, czyli uczestnicy nie znają się, nie mają ze sobą styczności (są wyizolowani);

    -  konieczność zaangażowania dużej liczby osób, kompleksowej społecznej organizacji i instytucji...

    Ocena /

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /685

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KILKA PODSTAWOWYCH CECH KOMUNIKOWANIA MASOWEGO

    •  po stronie nadawcy:

    o  występowanie instytucji społecznych,  które grupują zarówno techniczne  środki produkcji i dystrybucji przekazów, jak i zespoły twórców, przygotowujące owe przekazy;

    o  nadawca zbiorowy, nie działa samodzielnie, jest zawsze – chociaż w różnym stopniu – uzależniony od innych...

    Ocena /

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /1 723

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KOMUNIKOWANIE MASOWE

    -  komunikowanie za pomocą mass mediów, czyli komunikowanie w skali masowej i na masową skalę

    -  formy komunikowania, przy których wyspecjalizowane grupy za pomocą instytucji i techniki przekazują wiadomości heterogenicznej i rozproszonej publiczności

    Ocena /

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /283

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KAMPANIA KOMUNIKACYJNA

    - ma na celu spowodowanie specyficznych i pożądanych skutków u relatywnie dużej liczby osób w określonym czasie, w konsekwencji kompleksowych, zorganizowanych działań komunikacyjnych

    -  kampanie polityczne: wyborcze i propagandowe (cel: realizacja partykularnych interesów partii, ugrupowań politycznych lub...

    Ocena /

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /729

    praca w formacie txt

Do góry