Zarządzanie /3 047 prac/

  • Ocena brak

    Krzywa podaży

    Charakterystyka

    Funkcją podaży albo krzywą podaży nazywamy zależność między ceną rynkową jakiegoś dobra a tą jego ilością, jaką gotowi są dostarczyć producenci.

    W odróżnieniu od opadającej krzywej popytu, krzywa podaży rośnie ku prawej stronie.

    Interpretacja krzywej podaży

    Wraz ze wzrostem...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.10.2011 Znaków /2 301

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ocena negocjacji

    Charakterystyka

    Oceniając negocjacje warto:

    Sprawdzić, czy osiągnięto zamierzony cel. Stwierdzić (w razie niepowodzenia), co poszło źle i jak unikać takich błędów w przyszłości. Ustalić (w razie sukcesu), czemu go zawdzięczamy i jak owe pozytywy utrwalić.

    Główne kryteria oceny wyniku...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.10.2011 Znaków /1 261

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System zarządzania wiedzą

    Charakterystyka

    Systemowe spojrzenie na kwestie zarządzania wiedzą pozwala na ustalenie aspektów dotyczących przedmiotu odniesienia (tu wiedzy), a zarazem funkcji menedżerskich realizowanych w stosunku do tego przedmiotu. Uwzględniając to podejście można stwierdzić, że system zarządzania wiedzą jest...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.10.2011 Znaków /3 405

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ocena wyników zmian organizacyjnych

    Charakterystyka

    Organizacje muszą współdziałać z otoczeniem, aby przetrwać. Zarówno środowisko zewnętrzne organizacji, jak i wewnętrzne, wymuszają na organizacji zmiany.

    Zmiany organizacyjne przedsiębiorstwa mogą dotyczyć struktury, technologii lub ludzi.

    Przykładami takich zmian są między...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.10.2011 Znaków /1 821

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Typologia

    Definicja

    Typologia jest to podział pewnych obiektów na grupy, charakteryzujące się pewną wspólną cechą lub grupą cech - stanowiących pewien typ. Podział typologiczny jest podziałem bardziej elastycznym niż klasyfikacja. Podział typologiczny nie musi być wyczerpujący i rozłączny (patrz =...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.10.2011 Znaków /4 855

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Archetyp kulturowy

    Charakterystyka

    Pojęcie stworzone przez Karola Gustawa Junga w 1943 roku, inaczej dominanta, wyobrażenie pierwotne, imago, wyobrażenie mitologiczne, wzorzec zachowania.

    Archetypy kulturowe są obok instynktów strukturalnymi, najważniejszymi składnikami nieświadomości zbiorowej. Jest to uniwersalna forma...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.10.2011 Znaków /4 736

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Technika 635

    Charakterystyka

    TECHNIKA 635 jest to jedna z technik burzy mózgów (brainstorm), a ściślej rzecz ujmując stanowi model tzw. brainwritingu. Zasady tej techniki ukryte się w numerze 635. Liczba 6 oznacza, że w działaniach wykorzystujących tą metodę bierze udział 6 uczestników, którzy mają za zadanie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.10.2011 Znaków /2 425

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Handel elektroniczny

    Charakterystyka

    Handel elektroniczny (ang. E-commerce) to specyficzny rodzaj handlu obejmujący zakup i sprzedaż towarów oraz usług, wykorzystujący sieć internetową jako środek wymiany pomiędzy kupującymi a sprzedającymi. Ze względu na globalny zasięg sieci internetowej istnieje możliwość dotarcia do...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.10.2011 Znaków /7 838

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Karta płatnicza

    Charakterystyka

    Karta płatnicza - jest to elektroniczny instrument płatniczy wydawany przez banki. Stanowi narzędzie zdalnego dostępu do pieniędzy zgromadzonych na rachunku bankowym. Umożliwia posiadaczowi podejmowanie gotówki z bankomatu oraz dokonywanie bezgotówkowych płatności za towary i usługi w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.10.2011 Znaków /5 916

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kultura organizacyjna w kontekście zarządzania jakością

    Wpływ kultury organizacyjnej na system zarządzania jakością

    Funkcje kultury organizacyjnej są realizowane w systemie zarządzania jakością między innymi poprzez komunikowanie jakości|polityki i jakości|celów jakościowych, zasady tworzenia zespołowa|zespołów roboczych, przyjęte metody do...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.10.2011 Znaków /12 748

    praca w formacie txt

Do góry