Zarządzanie /3 047 prac/

  • Ocena brak

    Proces zarządzania rozwojem gminy

    Cele procesu

    Cele ogólne procesu:

    Przygotowanie sprawozdań dotyczących inwestycji . Sporządzenie analiz dotyczących szans i zagrożeń (turystyka, wpływ środowiska ) Zaspokojenie potrzeb mieszkańców Pozyskiwanie dotacji unijnych

    Cele efektywnościowe:

    Zwiększenie ilości pozyskiwanych środków...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.03.2011 Znaków /13 289

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Macierz Hofera

    Charakterystyka

    Macierz Hofera to jedno z narzędzi służących do określenia oceny pozycji strategicznej przedsiębiorstwa, wyznaczonej przez jej czynniki wewnętrzne i zewnętrzne. Piętnastopolowa macierz stworzona przez CH.W. Hofera jest rozwinięciem macierzy ADL i McKinsey'a i jest szczególnie przydatna...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.03.2011 Znaków /2 348

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie środowiskowe - efekty ekonomiczne

    Wpływ na środowisko naturalne

    Działalność gospodarcza człowieka nie pozostaje bez negatywnego wpływu na środowisko. Ważne jest to, aby to niekorzystne w ostatecznym rozrachunku dla człowieka oddziaływanie ograniczyć i niepożądane skutki zminimalizować. Jednocześnie należy dążyć do wykorzystania...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.03.2011 Znaków /9 263

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Aleksiej Kapitonowicz Gastiew

    Aleksiej Kapitonowicz Gastiew (1882-1941) był przedstawicielem nurtu inżynierskiego (industrial engineering) w nauce organizacji i zarządzania. Nurt ten zajmował się organizacją procesów produkcyjnych i usługowych w różnych dziedzinach gospodarki.

    A. K. Gastiew pracował jako robotnik metalowiec, ale po...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.03.2011 Znaków /2 901

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakość w administracji publicznej

    Jakość usług

    Jest to "zdolność zaspokajania wymagań klientów usług dzięki cechom, jakie ma usługa" (J. Altkorn, T. Kramer 1998, s.100). Klient wydaje opinię o jakości usługi nie tylko na podstawie jakości technicznej (materialne środki świadczenia usługi), ale także na podstawie jakości...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.03.2011 Znaków /4 787

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wynagrodzenie

    Elementy wynagrodzenia

    Wynagrodzenie jest zapłatą za pracę wykonaną na rzecz pracodawcy przysługującą z tytułu zawarcia stosunku pracy (np. umowy). W szerokim ujęciu za wynagrodzenie uznaje się także korzyści niepieniężne, a nawet niematerialne odnoszone przez pracownika w związku z wykonywaną...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.03.2011 Znaków /12 141

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje akwizycji

    Charakterystyka

    Najczęstszym rodzajem akwizycji jest akwizycja "twarzą w twarz" gdy klient ma bezpośredni kontakt z akwizytorem (inaczej przedstawicielem handlowym). Podczas tego rodzaju akwizycji akwizytor przestawia potencjalnemu nabywcy ofertę, przeprowadzając równocześnie sondaż potrzeb klienta i stara...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.03.2011 Znaków /3 222

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Konflikty w organizacji procesowej

    Świadomość występowania niebezpieczeństw

    Organizacja procesowa w literaturze przedmiotu oraz w różnych artykułach przedstawiana jest zazwyczaj w pozytywnym świetle, zachwala się liczne jej zalety i wskazuję jako model funkcjonowania przedsiębiorstwa dostosowany do dynamicznie zmieniającego się...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.03.2011 Znaków /5 468

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność szkoleń

    Nie wystarczy wydać pieniądze na szkolenie. Trzeba być jeszcze pewnym, że wydało sie je dobrze i przyniesie to pozytywne skutki. Dlatego większość racjonalnie zarządzanych organizacji ocenia skuteczność lub efektywność szkoleń.

    Twórcą najbardziej rozpowszechnionego modelu, który ocenia szkolenie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /15.03.2011 Znaków /4 536

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces oceny pracowników

    Cele procesu

    Cele ogólne:

    Wartościowanie cech osobowych, postaw, zachowań oraz poziomu wykonania zleconych zadań Otrzymanie informacji zwrotnej o efektach pracy, oczekiwaniach przełożonego oraz o mocnych i słabych stronach pracowników. Zaspokojenie odczuwanej przez pracowników potrzeby oceny własnej...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /15.03.2011 Znaków /16 252

    praca w formacie txt

Do góry