Zarządzanie /3 047 prac/

  • Ocena brak

    Diagnoza w projekcie

    Charakterystyka

    Diagnostyka jako umiejętność rozpoznawania rzeczywistego stanu badanych obiektów występuje w wielu dziedzinach. Stanowi zespół czynników poprzedzających wybór i podjęcie decyzji, co do celu działania i sposobu jego osiągania. Celem diagnozy jest zrozumienie jej potencjału teraz i w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.03.2011 Znaków /2 542

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System informacji marketingowej

    Charakterystyka

    System informacji marketingowej (SIM) to ogół ludzi, sprzętu, procedur oraz technik gromadzenia, porządkowania, przetwarzania, a następnie udostępniania na czas przejrzystych i dokładnych informacji dla osób podejmujących decyzje dotyczące marketingu.

    Podsystemy

    W systemie tym...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.03.2011 Znaków /876

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Fundusz ubezpieczeń społecznych

    Charakterystyka

    Instytucja Funduszu Ubezpieczeń Społecznych została wprowadzona przez ustawę z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych.

    Fundusz Ubezpieczeń Społecznych jest państwowym funduszem celowym. Takie określenie - funduszu celowego - znajdujemy w art. 51 ww. ustawy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.03.2011 Znaków /2 328

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Emile Francois Rimailho

    Emile Francois Rimailho (1864-1954)

    Działalność

    1894- Rimailho w randze kapitana artylerii zostaje asystentem generała Charlesa Sainte-Claire Ceville'a.

    1912- zostaje oddelegowany do pracy w Ośrodku Wyższych Studiów Wojskowych.

    1914-1918- dowódca 58 dywizji wojsk artyleryjskich

    1918- podejmuje wykłady...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.03.2011 Znaków /4 175

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wpływ technologii informacyjnych na strategię

    Charakterystyka

    Podstawowe pytanie zadawane przez kierowników przedsiębiorstw, brzmi: jak technologia informacyjna może wspomóc realizację strategii przedsiębiorstwa? Poniżej przedstawione zostaną możliwości, jakie daje technologia informacyjna w przypadku realizacji różnych strategii zarządzania...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.03.2011 Znaków /1 621

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Outsourcing

    Przekazywanie na zewnątrz przedsiębiorstwa niektórych funkcji i komórek z różnych dziedzin działalności i korzystanie z usług i produktów oferowanych przez zewnętrzne firmy. Cel: koncentracja na podstawowej działalności i obniżenie kosztów w przedsiębiorstwie. Przedsiębiorstwo pozbywa się przede...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /9 258

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Benchmarking procesów

    Benchmarking definiowany jest jako porównywanie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie z bezpośrednimi konkurentami oraz z firmami z innych branż, uznanych za liderów. Doskonalenie procesów przedsiębiorstwa następuje przez uczenie się od najlepszych: "podglądanie" firm, u których dany problem jest...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /3 228

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bussines Process Reengineering

    Metoda gruntownego przekształcania całościowych procesów przedsiębiorstwa. Odejście od tradycyjnych struktur funkcjonalnych na rzecz zespołów realizujących dane proces od początku do końca.

    Reengineering jest nową koncepcją modelu przedsiębiorstwa. Reengineering sprawia, że przestają mieć znaczenie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /6 499

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Lean Management

    Cel: poprzez zmiany stopniowe ciągle odchudzanie przedsiębiorstwa ze zbędnych elementów. Idea metody to unikanie marnotrawstwa (pierwsze zastosowania w koncernie Toyota, system kanban, późniejszy just in time). Poprzez usprawnianie wszystkich procesów projektowych, inwestycyjnych, wytwórczych i usługowych chce...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /7 473

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mapa procesu

    Mapa procesu stanowi jedno z najważniejszych narzędzi usprawniania procesów.

    Celem stosowania mapy procesu jest opisanie wszystkich działań i podmiotów uczestniczących w procesie, w kolejności chronologicznej i logicznej. Mapa procesu jest przedstawiana w postaci graficznej oraz opisu słownego działań...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /1 617

    praca w formacie txt

Do góry