Zarządzanie /3 047 prac/

  • Ocena brak

    Cechy doskonałych organizacji

     

    Na podstawie formuły 7S Peters i Waterman sformułowali 8 cech najbardziej efektywnych, doskonałych organizacji:

    Obsesja działania – polega na stałym wymuszniu szybkiej analizy pojawiających się problemów, bezzwłocznym formułowaniu odpowiedzi na nie i wdrażaniu wybranych rozwiązań. Z obsesją...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 854

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podział pracy i koordynacja w świecie organizacji

     

    Taylor dążył do określenia w najdrobniejszych szczegółach jednej, najlepszej metody wykonania pracy. W tym celu prowadził badania dotyczące sposobu pracy, ruchów robotników przy posługiwaniu się narzędziami i maszynami lub przy przenoszeniu materiałów oraz racjonalnego ukształtowania oddzielnych...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 753

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Synergia

     

    Synergia – pojęcie, mechanizmy, sposoby obniżania i podwyższania.

    Synergia – to sposób w jaki różne dziedziny działalności organizacji uzupełniają się lub wspomagają. Współpracujące elementy produkują więcej niż gdyby pracowały osobno. Synergia kładzie nacisk na znaczenie zgodnej i...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 251

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Role menedżera wg Minzberga

     

     

    Rola menedżera – to rola społeczna, polegająca na wytyczniu celów, mobilizacji zespołu do ich realizacji oraz na tworzeniu zespołów organizacyjnych i materialnych warunków działania. Minzberg wyróżnił 10 podstawowych ról menedżera:

    Autorytet formalny i pozycja wynikająca z nominacji, która...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 233

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cechy zarządzania wg Petera Druckera.

     

    Peter Drucker wyróżnia 7 podstawowych cech zarządzania:

     

    Zarządzanie współczesne dotyczy przede wszystkim ludzi – jego celem jest takie współdziałanie wielu osób, które pozwala zneutralizować słabości oraz maksymalnie wykorzystać talenty i silne strony pracowników. Ludzie są najważniejszym...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /3 886

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TQM - Total Quality Managment

     

    TQM to nowa filozofia tworząca szanse nadążania za kierunkiem wytyczanym przez dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa na całym świecie

     

    Rzeczywiste realizowanie TQM na co dzień oznacza konieczność przełamywania przyzwyczajeń, tradycji a także systematyczne podnoszenie kwalifikacji, wymóg...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 607

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTA

     

    Prawa:

    Umieszczenie swoich danych w rejestrze klientów spełniających wymagania norm odnośnie SZJ.

    Powoływanie się na certyfikat w działalności reklamowej i promocyjnej.

    Stosowanie znaku certyfikacyjnego SZJ zgodnie z ustaleniami.

    Otrzymywanie od PCBC zmian uregulowań prawnych i...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 513

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Korzyści z certyfikacji

     

    Usprawnienie zarządzania i umożliwienie utrzymania stabilności procesu.

    Dowód wprowadzenia właściwego nadzoru w przedsiębiorstwie.

    Zmniejszenie kosztów i zapewnienie określonej jakości produktu.

    Zwiększenie konkurencyjności firmy jako dostawcy, a zatem i oferowanych przez niego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /519

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cele przedsiębiorstwa / wg ISO 9000

     

    Osiągnięcie i utrzymanie jakości wytwarzanego wyrobu (usługi), aby ciągle spełniały potrzeby nabywcy,

    Zapewnienie zaufania swojemu kierownictwu, że zamierzona jakość jest osiągana i utrzymywana,

    Zapewnienie zaufania kupującym, że zamierzona jakość jest lub będzie na pewno...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /726

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zapewnienie jakości

     

    Zapewnienie jakości - jakość stanowi odpowiedzialność wszystkich pracowników. (Jednoosobowo odpowiedzialny jest dyrektor). Zapewnienie jakości skupia się na zapobieganiu występowania błędów poprzez zapewnienie, że każda praca została wykonana dobrze za pierwszym razem. Oznacza to, że wszystkie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /585

    praca w formacie txt

Do góry