Zarządzanie /3 047 prac/

  • Ocena brak

    Rozmowa urzędowa (służbowa)

     

    Rozmowy urzędowe prowadzi się dość często za pośrednictwem centrali telefonicznej. Telefonistka zgłaszając podaje nazwę instytucji, a jej główne zadanie sprowadza się do szybkiego i prawidłowego połączenia z odpowiednim numerem. Szybkie połączenie i uprzejmy głoś oddziałują korzystnie na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /1 115

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozmowa przez telefon

     

    W ostatnich dziesięcioleciach nastąpił poważny postęp w różnych dziedzinach życia, nie wyłączając telekomunikacji.

    Telefon stał się powszechnym środkiem porozumiewania się. Skonstruowano też nowe typy telefonów - telefony komórkowe, telefony z automatycznymi sekretarkami, rejestrującymi...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /1 362

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kultura obsługi klienta w sekretariacie

     

    Wszystkie ważniejsze osoby przybywające do szefa kontaktują się przede wszystkim z sekretarką. Jej zewnętrzny wygląd, sposób bycia, znajomość organizacji i załatwianych spraw dużo mówią również o całej instytucji. Jednym z ważniejszych zadań sekretarki jest zatem, uprzejme i życzliwe traktowanie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /1 996

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SAVOIR VIRE W BIZNESIE

     

    Protokół obowiązujący w biznesie to reguły i normy poprawnego zachowania się w poszczególnych krajach. Działający na arenie międzynarodowej handlowcy powinni dowiedzieć się możliwie jak najwięcej o wrażliwości miejscowych ludzi przed udaniem się na dany rynek. Negocjatorzy wędrujący po świecie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /3 421

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozmowa kwalifikacyjna

     

    Na rozmowie kwalifikacyjnej pracodawca przeważnie przeprowadza krótki egzamin, sprawdzający znajomość języka obcego, czy programu komputerowego. Jest też pewien standardowy zestaw pytań, powtarzających się w większości rozmów kwalifikacyjnych, oto one:

    „Czy bierze pani pod uwagę ewentualną...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /3 350

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Skuteczne uczenie się z różnych źródeł informacji

     

    Aby pogłębiać swoje umiejętności oraz zdobywać nową wiedzę należy korzystać ze wszystkich źródeł. Otaczający nas świat posiada takie źródła, musimy nauczyć się tylko z nich korzystać. Oto kilka przykładów, z których możemy czerpać informacje:

    współpraca z pozytywnie nastawionymi...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /1 817

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Umiejętności konstruktywnego rozwiązywania problemów

     

    Konstruktywne wyjścia z problemu istnieją zawsze, od nas tylko zależy, czy zechcemy z nich skorzystać, oto kilka przykładów.

    Jeżeli w pracy zepsuje się kserokopiarka lub fax, to nie należy stwierdzić ponuro: „O problem" i uważać, że nasz wkład w tę kwestię został właśnie wyczerpany. Powinno...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /1 540

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sztuka komunikowania się i autoprezentacji

     

    Ubiór i sposób bycia mówią dużo o człowieku, wywołują pierwsze, dobre lub złe, wrażenie. W znacznie jednak większym stopniu charakteryzuje człowieka sposób prowadzenia rozmowy, bogactwo słownika, odpowiedni, dostosowany do sytuacji ton, budowa zdań, słowem - kultura języka.

    Ważnym czynnikiem w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /4 347

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KLUCZOWE UMIEJĘTNOSCI MENEDZERA Z KLASĄ

     

    Menedżer w ujęciu encyklopedycznym to osoba zarządzająca przedsiębiorstwem bądź wydzielonym obszarem jego działania1. Termin wywodzi się z języka angielskiego od słowa menage – „zarządzać”, „kierować” i jest związany z wytworzeniem się tzw. kapitalizmu menadżerskiego, który charakteryzuje się...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /2 640

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Integrujące rozwiązywanie problemów.

     

    Przekształca się tu konflikt międzygrupowy we wspólny problem, który strony konfliktu usiłują rozwiązać. Zamiast tłumienia konfliktu lub poszukiwania kompromisu, strony otwarcie próbują znaleźć rozwiązanie możliwe do przyjęcia dla wszystkich. Kierownicy, którzy stwarzają podwładnym poczucie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /3 205

    praca w formacie txt

Do góry