Zarządzanie /3 047 prac/

  • Ocena brak

    Czy wywiad gospodarczy może być etyczny?

     

    Wywiad jest dziedziną działalności gospodarczej, która często bywa uznawana za coś z pogranicza przestępczości i wykradania tajemnic. Przeciętny człowiek słysząc to pojęcie wyobraża sobie tajnych agentów z filmów kryminalnych. Praktyka wygląda trochę inaczej szczególnie, jeśli spojrzymy na polski...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Sydney Dodano /19.04.2011 Znaków /2 025

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etyczny negocjator

     

    Etyka jest bardzo ważnym aspektem negocjacji. Coraz częściej specjaliści z tej dziedziny wygłaszają zdania o tym, że negocjator skuteczny to negocjator etyczny. Wymaga jednak sprecyzowania co oznacza to określenie. Obserwatorowi stojącemu z boku może się bowiem wydawać, że w rokowaniach obie strony...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Sydney Dodano /19.04.2011 Znaków /6 564

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etyka marketingu

     

    Najwięcej kontrowersji co do etyki marketingu budzą następujące dziedziny:

    zdobywanie informacji o konkurencji,

    definiowanie rynku docelowego,

    niepełna prawda lub fałsz w reklamie.

     

    Zdobywanie informacji o konkurencji odbywa się z następujących źródeł:

    od pracowników...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Sydney Dodano /19.04.2011 Znaków /2 994

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Źródła etyki w biznesie

     

    Zasad postępowania i norm etycznych możemy szukać w świętych księgach każdej religii. Znajdujemy je również w wielu dziełach filozoficznych. Wskazują one na pewne kanony zachowania. Każda sekta czy jakakolwiek zbiorowość ma swoje określone normy, które określają swobodę zachowań. Nie koniecznie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Sydney Dodano /19.04.2011 Znaków /1 236

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Historia etyki

     

    U podstaw etyki leżą zwyczaje moralne, które powstawały prawdopodobnie z chwilą tworzenia się społeczności ludzkich. Zwyczaje takie z czasem stawały się wspólne dla coraz szerszych grup. W ten sposób powstawały normy. Nieprzestrzeganie norm było z czasem karane. W ten sposób zrodziło się prawo...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Sydney Dodano /19.04.2011 Znaków /3 398

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OGÓLNA CHATAKTERYSTYKA RYNKU PIWA

     

    Spożycie piwa w Polsce systematycznie rośnie - podczas gdy w 1990 statystyczny Polak wypijał 30.2 litra rocznie, w 1995 roku już 40.5 litra, a w 1997 roku aż 49 litrów. Według prognoz, do roku 2001 produkcja piwa w Polsce wzrośnie o 20.7 procent, wobec średniej dla Europy +2.2 proc. i dla świata 8.2...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Sydney Dodano /19.04.2011 Znaków /1 654

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola producenta w gospodarce rynkowej

     

    Producent będąc podmiotem gospodarczym decyduje o tym co, ile i w jaki sposób produkować.

    Produkowanie dóbr przez producenta odbywa się w przedsiębiorstwie, jakim jest browar – Leżajsk. Przedsiębiorstwo to będąc własnością prywatną jednej lub wielu osób występuje w podwójnej roli. Polega ona na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Sydney Dodano /19.04.2011 Znaków /1 006

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie i socjotechnika wprowadzania innowacji

     

    Przedsiębiorstwo powinno więc opracować taką strategię tworzenie i planowania innowacji, która polegałaby na poszukiwaniu szans w rozwoju poszukiwania nowych wyników i inwestowaniu w wiedzę i doskonalenie pracowników, rozwój rynków, nowe technologie, nowe produkty, nowoczesne wyposażenie, kompleksowy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Sydney Dodano /19.04.2011 Znaków /4 325

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Źródła inspirowania i opory wobec innowacji

     

    Innowacje są rezultatem procesów innowacyjnych, przez które rozumie się całokształt niezbędnych do przystosowania i praktycznego zastosowania nowych rozwiązań technicznych, technologicznych i organizacyjnych. Proces ten rozpoczyna się od dostrzeżenia okazji czy potrzeby wymagającej zaspokojenia...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Sydney Dodano /19.04.2011 Znaków /19 614

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota i rodzaje innowacji

     

    Nowoczesna firma musi być organizacją twórczą. Powinna zatem reagować na działania konkurencji nowymi wyrobami, formami marketingu itp. Twórcza firma na zdolność do twórczości, tj. tworzenia nowych idei, czy pomysłów lub do nowego spojrzenia na znane już idee. „Twórczość – pisze Ross A. Webber –...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Sydney Dodano /19.04.2011 Znaków /10 924

    praca w formacie txt

Do góry