Zarządzanie /3 047 prac/

  • Ocena brak

    Jakość usług turystycznych

    Charakterystyka

    Obsługa klienta obejmuje wykonanie zamówień, komunikowanie się z klientem przed w trakcie i po sprzedaży, fakturowanie i usuwanie usterek. Spełnienie oczekiwań klienta, powinno być jednym z głównych celów firmy usługowej. Niezwykle istotną rolą w osiąganiu celów jakościowych w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.05.2011 Znaków /3 354

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Socjotechniki kierownicze

    Definicja

    Socjotechnika to nauka praktyczna, która zajmuje się tym, jak formułować reguły działania w oparciu o zależności między faktami i jak przy uwzględnieniu omawianych ocen realizować zamierzone skutki społeczne. W celu sprawnego kierowania daną organizacją, należy podjąć odpowiednie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.05.2011 Znaków /2 688

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Anglosaski model nadzoru korporacyjnego

    Charakterystyka

    Anglosaski model nadzoru korporacyjnego (zewnętrzny, anglo-amerykański) - system nadzoru i kontroli nad korporacją, funkcjonujący w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii i Wielkiej Brytanii.

    Główne założenia

    Główną cechą tego modelu jest oparcie się na rynku kapitałowym, jako...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.05.2011 Znaków /2 481

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Innowacja

    Charakterystyka

    Pojęcie innowacji pochodzi z języka łacińskiego; innovare czyli "tworzenie czegoś nowego". Stąd najczęstsza definicja innowacji podkreśla, iż "innowacja jest procesem polegającym na przekształceniu istniejących możliwości w nowe idee i wprowadzenie ich do praktycznego zastosowania"...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.05.2011 Znaków /5 969

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces administrowania systemami informatycznymi

    1. Cele procesu Cele procesu zapewnienie dostępu do zasobów informatycznych w przedsiębiorstwie zapewnienie odpowiedniej jakości dostępu do zasobów usuwanie sytuacji problematycznych Cele usprawniania procesu lepsza organizacja czasu pracy - miernik: średni procentowy postęp w realizacji zadań...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.05.2011 Znaków /22 437

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Charles de Freminville

    Charles de Freminville (1856-1936) był francuskim inżynierem, jednym z najwybitniejszych pionierów nauki organizacji i teoretykiem zarządzania we Francji. W jego karierze zawodowej najbardziej znanymi były okresy: budowy linii kolejowej Paryż - Orlean (do 1898 r.), badań nad wytrzymałością metali oraz...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /14.05.2011 Znaków /2 446

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Programy lojalnościowe

    Charakterystyka

    Programy lojalnościowe mają na celu przywiązanie potencjalnego klienta do produktów(usług) danej firmy. W praktyce wiele uwagi należy poświecić budowaniu trwałych relacji między sprzedającym a nabywcom. Taka ściśle powiązana partnerska relacja, będzie w dużym stopniu decydować nie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /14.05.2011 Znaków /3 630

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System informacji menedżerskiej

    Definicja

    System informacji menedżerskiej to układ, który tworzą z jednej strony zasoby i potrzeby informacyjne, z drugiej zaś podsystem komunikacji (A.Stabryła 1996, s. 169-170). Charakteryzuje się on następującymi cechami:

    spełnia funkcje identyfikacyjne, diagnostyczne, a także wstępnego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /14.05.2011 Znaków /7 565

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ryzyko kursowe

    Charakterystyka

    Ryzyko kursowe, nazywane również walutowym, jest specyficznym rodzajem ryzyka, które polega na tym, że w następstwie niekorzystnych zmian kursów walutowych może nastąpić zmniejszenie należności lub wzrost zobowiązań w transakcjach zagranicznych w przeliczeniu na walutę krajową. Na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /14.05.2011 Znaków /6 239

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Negocjacje w ZZL

    Definicje

    Jako punkt wyjścia do sprecyzowania tych cech przyjmiemy wybrane definicje negocjacji, począwszy od klasycznej interpretacji F.C. Ikle'a: istotą rzeczy jest świadomość istnienia obok siebie interesów wspólnych i sprzecznych, bowiem bez wspólnych interesów nie ma po co negocjować, a bez...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /14.05.2011 Znaków /5 207

    praca w formacie txt

Do góry