Zarządzanie /3 047 prac/

  • Ocena brak

    Hałas

    Charakterystyka

    Hałasem określa się wszelkie niepożądane, nieprzyjemne, żądane, dokuczliwe, uciążliwe lub szkodliwe drgania ośrodka sprężystego, oddziałujące za pośrednictwem powietrza na narząd słuchu i inne zmysły oraz inne narządy.

    Drgania akustyczne polegają na ruchu drgającym cząsteczek...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.06.2011 Znaków /3 890

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Produkcja na zamówienie

    Charakterystyka

    Produkcja na zamówienie - MTO (Make to Order) jest jedną z form współpracy producenta z klientem. Polega na stworzeniu klientowi możliwości wpływania na ostateczny produkt poprzez możliwość wyboru różnych komponentów wyrobu oraz dowolnej ich konfiguracji. W obecnym czasie, gdy mamy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.06.2011 Znaków /2 701

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Nadawca informacji

    Charakterystyka

    Nadawca informacji jest pierwszym elementem procesu komunikacji. To on rozpoczyna cały proces i jest źródłem informacji. Możemy nim nazwać osobę, która posiada informację oraz potrzebę, chęć, obowiązek służbowy bądź cel jej przekazania innej osobie lub osobom. Jego cechy maja duży...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.06.2011 Znaków /1 752

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    M-commerce

    Charakterystyka

    Jest to rodzaj promocji marki bądź produktu za pośrednictwem wiadomości wysyłanych na telefon komórkowy, bądz podobne urządzenia mobilne jak np. PDA. To działanie jest na dzień dzisiejszy najbardziej rozwinięte w Europie i Azji. Firma The Philipine Long Distance Telephone Company...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.06.2011 Znaków /964

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Skrzynka Reddina

    Charakterystyka

    Styl kierowania - określa sposób formułowania i przekazywania zadań podwładnym, stopień udziału podwładnych w podejmowaniu decyzji, sposób nagradzania, karania i kontroli. Definiuje on zakres, w jakim kierownik przekazuje zadania do wykonania podwładnym oraz zakres, w jakim podwładni...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.06.2011 Znaków /3 683

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wdrażanie ISO 9001 - wybrane problemy

    Część cyklu poświęconego wdrażaniu ISO 9001 w gminach.

    Problemy w trakcie wdrażania systemu zarządzania jakością w urzędach gminnych mogą być związane z brakami wiedzy merytorycznej konsultantów lub obawami urzędników. O pierwszej grupie problemów wspomniano już w poprzednich punktach.

    Wśród...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.06.2011 Znaków /4 460

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mała grupa społeczna

    Charakterystyka

    Grupa - zespół ludzi mający określoną strukturę, którego elementy wzajemnie na siebie wpływają, posiadający wspólny cel, wartości i normy (N. Sillamy, 1995, 89).

    Shaw wylicza sześć czynników konstytuujących grupę:

    Procesy poznawcze i percepcję członków grupy (postrzeganie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.06.2011 Znaków /2 440

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metoda Bedaux

    Charakterystyka

    W roku 1916 Bedaux opublikował zasady własnego systemu organizowania pracy, składającego się z i normowanie czasu pracy|normowania, pracy|wartościowania i wynagradzania pracy.

    Podstawą metody normowania czasu pracy jest jednostka pomiarowa 1 Bedaux, definiowana jako ilość pracy ludzkiej...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.06.2011 Znaków /2 261

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie bezpieczeństwem pracy

    Bezpieczeństwo i higienę pracy można zdefiniować jako stan warunków pracy i jej organizacji oraz zachowań pracowników zapewniający wymagany poziom ochrony zdrowia i życia przed zagrożeniami występującymi w środowisku pracy. System zarządzania BHP jest podsystemem systemu zarządzania organizacją...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.06.2011 Znaków /6 066

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia wzrostu zysku i sprzedazy

    Charakterystyka

    Strategia wzrostu zysku i sprzedaży - w tym przypadku ustala się cenę na jak możliwie najniższym poziomie, jednocześnie zakładając, że popyt na dany produkt jest wrażliwy na cenę, (czyli im taniej tym większa sprzedaż, więcej klientów).

    Niska cena ma zapewnić wzrost sprzedaży...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.06.2011 Znaków /3 389

    praca w formacie txt

Do góry