Zarządzanie /3 047 prac/

  • Ocena brak

    Reguła przekory

    Charakterystyka

    Reguła przekory (autor: Le Chatelier, Braun)

    Jeżeli układ znajdujący się w stanie równowagi zostanie poddany działaniu nowego czynnika zewnętrznego lub udział w działaniu poszczególnych czynników zewnętrznych ulegnie zmianie, to układ będzie dążył do zmniejszenia wpływu czynnika...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.07.2011 Znaków /616

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie przestrzenią organizacji

    Charakterystyka

    Zarządzanie przestrzenią organizacji oznacza celowe spożytkowanie zasobów i potencjału otoczenia organizacji, mając na uwadze jej korzystne perspektywy i rozwój.

    Głównym celem zarządzania przestrzenią organizacji jest osiągniecie i utrzymanie wzajemnego zrozumienia pomiędzy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.07.2011 Znaków /2 793

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Diagram strzałkowy

    Charakterystyka

    Diagram strzałkowy to narzędzie opisujące w sposób graficzny powiązania pomiędzy planowanymi działaniami, składającymi się na wykonanie określonego przedsięwzięcia. Obrazowo (wizualnie) reprezentuje zamierzony plan pracy, przy zwróceniu uwagi na czynności krytyczne i zapasy czasowe...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.07.2011 Znaków /2 325

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje usług

    Charakterystyka

    Usługa jest dowolnym działaniem, jakie jedna strona może zaoferować innej; jest ono nienamacalne i nie prowadzi do jakiejkolwiek własności. Jego produkcja może być związana lub nie z produktem fizycznym. Kotler 1994, str. 426

    To tylko jedna z wielu definicji pojęcia usługi. Mnogość...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.07.2011 Znaków /3 013

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dyskryminacja cenowa

    Dyskryminacja cenowa

    Dyskryminacja cenowa (różnicowanie cen) jest to praktyka sprzedawania tego samego produktu po różnych cenach, których poziom ustalany jest w zależności od sytuacji, w jakiej przeprowadzana jest sprzedaż (E. Czarny 1997, s.156).

    Warunki konieczne do różnicowania cen

    Aby...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /5 070

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing personalny

    Definicja

    Marketing personalny jest to system pewnych sposobów postępowania i zachowania się przedsiębiorstwa skierowanego na oczekiwania pracowników, zarówno tych zatrudnionych, jak i potencjalnych. Konsekwencją tego nastawienia jest postrzeganie i traktowanie pracowników jako klienta wewnętrznego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /4 204

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    B2B

    Charakterystyka

    B2B to skrót od angielskich słów Business To Business, używanych do określania transakcji pomiędzy firmami i instytucjami (partnerami, dostawcami, dystrybutorami, punktami sprzedaży, punktami usługowymi, itp.) wykorzystujący środki elektroniczne do zawierania transakcji. Internetowe...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /5 829

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kwalifikacja dostawców

    Charakterystyka

    "Zasady podejścia procesowego i koncepcji łańcuchów dostaw jednoznacznie wskazują na ogromne znaczenie zarządzania bazą dostawców. Ma ono wielki na osiąganie finansowych i biznesowych celów przedsiębiorstwa, a jednocześnie wiąże się z trudnymi problemami i zagrożeniami, które mogą...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /3 681

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dane osobowe pracownika

    Charakterystyka

    Ochronę danych osobowych w stosunkach pracy reguluje nie tylko ustawa o ochronie danych osobowych, ale także przepisy kodeksu pracy i ustaw szczególnych, głównie określające zasady składania oświadczeń majątkowych.

    Organem do spraw ochrony danych osobowych jest Generalny Inspektor...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /3 897

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wprowadzenie na rynek

    Charakterystyka

    Wprowadzenie produktu na rynek- jest to pierwsza faza cyklu życia produktu, który obejmuje czas, przez który produkty będące przedmiotem wymiany utrzymują się na rynku.

    W fazie wprowadzenia na rynek sprzedaż produktu rośnie powoli, gdyż świadomość istnienia danego produktu jest jeszcze...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.07.2011 Znaków /3 540

    praca w formacie txt

Do góry