Zarządzanie /3 047 prac/

  • Ocena brak

    Dodatki do wynagrodzeń

    Dodatki do zasiłku rodzinnego

    to forma pomocy ze strony państwa, która w zależności od charakterystyki danego zasiłku może mieć charakter jednorazowy lub okresowy. Są to świadczenia rodzinne przysługujące podmiotom, które uzyskały prawo do zasiłku rodzinnego i spełniły dodatkowe kryteria wymagane...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.10.2011 Znaków /7 187

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kultura organizacyjna a zarządzanie projektami

    Charakterystyka

    Zespoły zajmujące się realizacją projektów wytwarzają własną kulturę organizacyjną. Częściowo odzwierciedla ona uniwersalne sposoby realizowania wszystkich projektów, ale w dużym stopniu wynika z wpływu kultury organizacji, w ramach której funkcjonuje dany zespół. Kultura...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.10.2011 Znaków /7 723

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koszt alternatywny

    Charakterystyka

    Koszt alternatywny (koszt utraconych możliwości) podjętej decyzji (rozwiązania) to potencjalne możliwości utracone w skutek podjęcia tej decyzji (rozwiązania). Przekładając tę ogólną zasadę na rynek dóbr i usług, powiemy że koszt alternatywny danego dobra to ilość innego dobra, z...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.10.2011 Znaków /2 522

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koszt a wydatek

    Definicja

    Koszt jest to wyrażone wartościowo niezbędne zużycie zasobów jednostki gospodarczej w celu uzyskania określonego efektu użytecznego. Poruszając się w obrębie terminów charakterystycznych dla rachunkowości możemy za koszt uznać zmniejszenie w okresie sprawozdawczym korzyści o wiarygodnie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.10.2011 Znaków /4 416

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podejmowanie decyzji

    Charakterystyka

    Podejmowanie decyzji stanowi proceduralno-technologiczną cechę procesu zarządzania o wielorakich uwarunkowaniach ekonomicznych i psychosocjologicznych. Podejmowanie decyzji można rozpatrywać w dwóch znaczeniach (J. Targalski 1986, s.194).

    W szerokim znaczeniu jest to złożony proces, na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.10.2011 Znaków /3 941

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Harmonogram projektu

    Harmonogram przedziału przedrealizacyjnego i harmonogram przedziału realizacji przedsięwzięcia opracowuje się stosownie do cyklu projektowo - realizacyjnego.

    Harmonogram przedziału przedrealizacyjnego jest to wykres organizacji i planowania przedsięwzięcia, opracowany w układzie chronologicznym procesów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /2 301

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Model CMM

    Charakterystyka

    CMM - Capablility Maturity Model opracowany przez Software Engineering Institute. CMM wyróżnia pięć poziomów dojrzałości firmy produkującej oprogramowanie.

    CMM-1

    CMM-1 to poziom podstawowych charakteryzujący pierwszy etap rozwoju firmy produkującej oprogramowanie. Nie ma tutaj formalnej...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /1 683

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metoda Hay-Metra

    Charakterystyka

    Metoda Hay Metra to metoda wartościowania pracy, ale nie wyłącznie prac kierowniczych,

    ale również szeroko pojętych prac biurowych.W polskiej literaturze nazywana także metodą

    profilową oceny stanowisk Hay'a lub metodą kart przewodnich do profilowania pracy.

    (Borkowska S., 1979, s.)...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /1 849

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Produkt

    Charakterystyka

    Produktem można nazwać wszystko to, co producenci oferują na rynku by zaspokoić potrzeby nabywców. Produktem jest dobro materialne, miejsce, osoba, usługa. Produkt może się składać z części materialnych i niematerialnych.

    Zadania produktów

    Aby produkt osiągnął sukces na rynku musi...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /1 347

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces obsługi klienta - akwizycja

    3. Cele procesu

    Cele ogólne:

    Sprzedaż produktów odpowiednim osobom Poszerzanie siatki kontaktów Rozwój umiejętności sprzedawców i menadżerów

    Cele doskonalenia procesu:

    Zwiększenie sprzedaży akwizytorów o 10% Awans na pomocników menadżera przynajmniej 40% pierwszorocznych sprzedających Awans...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.10.2011 Znaków /16 189

    praca w formacie txt

Do góry