Zarządzanie /3 047 prac/

  • Ocena brak

    Negocjacje zbiorowe

    Charakterystyka negocjacji zbiorowych Elementy opisu Opis Interpretacja Zgodnie z Konwencją MOP nr 154 z 1981 r. termin ten stosuje się do wszystkich negocjacji, które mają miejsce między pracodawca, grupą pracodawców, albo co najmniej jedną organizacją pracodawców z jednej strony i co najmniej...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /3 973

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Controlling personalny

    Definicja

    Controlling jest definiowany jako podsystem systemu zarządzania organizacją służący koordynacji procesów planowania, kontroli oraz informowania, co umożliwia sterowanie przedsiębiorstwem z punktu widzenia wyznaczonych celów i funkcji|celów (P. Szczepankowski 1998, s. 282). Można wyróżnić...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /3 712

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dlaczego TQM nie działa

    Przeczytaj wcześniej ISO nie działa.

    Wdrażanie TQM w organizacjach europejskich najczęściej poprzedzane jest uzyskaniem certyfikatu ISO 9000. Dlatego też ewentualne błędy popełnione w trakcie budowania systemu według norm ISO 9000 znajdują się u podstaw tworzenia zarządzania przez jakość w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /3 742

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Praca zespołowa

    Zespołem nazwać można według E. Scheina dowolną liczbę osób, które oddziałują na siebie i są siebie świadome oraz postrzegają się jako społeczna|grupę. Z kolei J. Adair uważa, że grupa robocza występuje wówczas, gdy występuje dające się zdefiniować członkostwo, świadomość grupy, poczucie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /4 802

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola internetu w marketingu

    Cechy marketingu online wygodny - klienci nie muszą wychodzić z domu, by zakupić produkt, by zdobyć informacje, pomaga nawiązać bezpośredni kontakt klienta z firmą, firmy mogą dzięki niemu zdobyć informacje o potrzebach klientów, a klienci mają wygodną możliwość zadawania pytań...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /916

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Personel wspierający akwizytorów

    Rola personelu wspierającego

    Personel wspierający akwizytorów - pomaga zwiększyć wysiłki akwizytorów zdobywających zamówienia, dostarczając licznych usług lecz nie jest on nastawiony na przyjmowanie zamówień.

    Personel wspierający możemy podzielić na dwie kategorie:

    akwizytorów - misjonarzy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /2 052

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Subprojekt

    Projekt może być podzielony na subprojekty, które obejmują pewne elementy, np. jedną fazę, instalowanie, testowanie. Subprojekt zwykle jest usługą, jakkolwiek może się zdarzyć, że będzie to wyrób.

    Subprojekt może zostać wydzielony do innego wydziału organizacji, ale także do zupełnie innej...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /509

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Usługa

    Definicja

    Usługa jest działalnością nie mającą charakteru materialnego, dostarcza nabywcom informacji, które nie koniecznie muszą być związane ze sprzedażą dóbr lub usług w porównaniu do produktu, który można kupić na własność.

    Podstawowe cechy usług

    Do podstawowych cech usług można tutaj...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /4 779

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kanał komunikacyjny

    Charakterystyka

    Kanał komunikacyjny jest pewnego rodzaju połączeniem, pozwalającym na komunikacje pomiędzy dwoma uczestnikami,bądź też grupą uczestników.

    Istnieją dwa zasadnicze kanały komuniacyjne: ustny i pisemny. Sam kanał nie wystarczy jednak do poprawnej komunikacji, dlatego potrzebne są...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /2 737

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Burza mózgów

    Charakterystyka

    Burza mózgów jest jedną z tzw. metod heurystycznych. Są to metody twórczego rozwią­zywania problemów. Charakteryzuje je wykorzystanie intuicji do rozwiązywania problemów oraz praca zespo­łowa. Metoda ta jest bardzo przydatna w szukaniu rozwiązań dla problemów powstających np. przy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.10.2011 Znaków /11 108

    praca w formacie txt

Do góry