Zarządzanie /3 047 prac/

  • Ocena brak

    Proces obsługi klienta

    Cele procesu

    Cele ogólne procesu "Obsługa klienta w centrali i punktach sprzedaży":

    Pozyskanie nowych klientów Zaspokajanie informacyjne|potrzeb informacyjnych klientów Monitorowanie systemu CRM Przyjmowanie od klientów reklamacji i skarg

    Cele doskonalenia:

    Zwiększenie ilości pozyskiwanych klientów o...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.06.2011 Znaków /12 109

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje wiedzy

    Charakterystyka

    Pojęcie zarządzania wiedzą formułowane jest często w sposób bardzo lapidarny (encyklopedyczny, skrótowy) lub określane jest w sposób rozmyty nie eksponując wystarczająco istoty zarządzania.

    Podstawowym problem zarządzania wiedzą jest trudność ujęcia specyficznych aspektów procesu...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.06.2011 Znaków /2 232

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja pozasklepowa

    Charakterystyka

    Rozwój pozasklepowych form handlu detalicznego jest przejawem narastającej tendencji przedsiębiorstw do nawiązywania bezpośrednich kontaktów ze swoimi klientami i budowania z nimi indywidualnych, partnerskich relacji.

    Rodzaje

    Dystrybucja pozasklepowa obejmuje: komiwojażerstwo, dystrybucję...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.06.2011 Znaków /3 798

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Korzyści wdrażania ISO 9001

    Część cyklu poświęconego wdrażaniu ISO 9001 w gminach.

    Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania jakością uzyskują nie tylko pracownicy, ale przede wszystkim klienci. Przejawiają się one przez:

    skrócenie czasu niezbędnego do załatwienia sprawy, udogodnienia w załatwianiu spraw (np. dostępność...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.06.2011 Znaków /2 483

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Eksploatacja systemu informatycznego

    Charakterystyka

    Istotnym zagadnieniem zarządzania informatyczny|systemami informatycznymi jest proces eksploatacji systemu. Przyjmuje się, że na eksploatację składają się dwa realizowane jednocześnie procesy (A. Nowicki 1997, s. 237):

    użytkowanie, tj. korzystanie z systemu zgodnie z jego przeznaczeniem...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.06.2011 Znaków /1 241

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metoda praw własności

    Charakterystyka

    Metoda praw własności " stosuje się ją w przypadku sprawowania współkontroli nad jednostką współzależną będącą spółką handlową oraz wyceniając udziały w jednostce stowarzyszonej. Jednostką stowarzyszoną jest spółka handlowa, na którą znaczący inwestor (spółka handlowa...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.06.2011 Znaków /2 190

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dwuczynnikowa teoria Herzberga

    Charakterystyka

    Model został opracowany w 1957 roku. Herzberg przeprowadził serię badań wśród księgowych oraz inżynierów. Na podstawie rozmów z 200 pracownikami wyciągnął następujące wnioski.Czynniki motywujące pracowników do pracy można podzielić na dwie grupy:

    Czynniki higieny (czynniki...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.06.2011 Znaków /2 149

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dobra praktyka produkcyjna

    Dobra Praktyka Produkcyjna GMP (ang. Good Manufacturing Practice) wraz z Dobrą Praktyką Higieniczną GHP (ang. Good Hygienic Practice) oraz systemem zarządzania HACCP (ang. Hazard Analysis and Critical Control Point) - Analiza Ryzyka i Kontrola Punktów Krytycznych lub Analiza Ryzyka i Krytyczne Punkty Kontroli...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.06.2011 Znaków /5 103

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wymagane kwalifikacje kierownika

    Umiejętność wrodzona czy nabyta?

    Fayol jako pierwszy stwierdził, że bycia kierownikiem można się nauczyć. Jego poprzednicy twierdzili, że jest to umiejętność wrodzona. Kierownicy pracują z ludźmi i przez ludzi. "Ludzie" to nie tylko podwładny personel, lecz także inni, znajdujący się niżej w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.06.2011 Znaków /4 344

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Determinanty systemu zarządzania strategicznego

    Charakterystyka

    zarządzania strategicznego został przedstawiony w pięcioaspektowej formule definiowania systemów zarządzania. Każdy ze scharakteryzowanych aspektów, został rozszerzony o determinanty tzn. metody, techniki i działania realizowane w ramach poszczególnych elementów systemu zarządzania...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.06.2011 Znaków /2 706

    praca w formacie txt

Do góry