Psychologia /1 835 prac/

  • Ocena brak

    Zwierzęta w reklamie

     

    Istotne miejsce w ikonografii reklamowej zajmują zwierzęta, które do naszych czasów zachowały znaczenia funkcjonujące w dawnej kulturze i jednocześnie zaczęły przyjmować nowe cechy. Przedstawię kilka najczęściej spotykanych zwierząt. Jednym z nich jest koń utożsamiany z wielkimi ideami, odwagą...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /3 162

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dziecko w reklamie

     

    Dziecko w reklamie jest zawsze "słodziutkie", "niewinne", "kochane". Z badań przeprowadzonych w 1943 roku przez laureata Nagrody Nobla Konrada Lorenza  wynika, iż człowiek jest w szczególny sposób wrażliwy na pewne bodźce kluczowe dostarczane przez dziecko. Bodźce te związane są przede wszystkim z...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /2 009

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metoda "przed i po"

     

    Analizując znaczenie roli emocji wykorzystywanych w reklamach, warto wspomnieć o metodzie "przed i po" ("before & after"). W metodzie tej wykorzystuje się czas jako element mający na celu porównanie dwu przeciwstawnych sobie sytuacji, w których mogą znaleźć się potencjalni klienci. Pierwsza sytuacja...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /1 582

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Seks w reklamie

     

     Omawiając temat wykorzystywania emocji nie sposób nie wspomnieć o motywie seksualnym w reklamie. Wprawdzie seks kojarzy się raczej z przyjemnymi doznaniami i w grę wchodzą pozytywne emocje, postanowiłam osobno o tym napisać ze względu na ich specyficzny charakter. Nie jest żadną tajemnicą, iż...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /2 644

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola negatywnych emocji w reklamie

     

        Rola negatywnych emocji w oddziaływaniu reklam jest nieco bardziej złożona. Podczas przeprowadzonych badań uczestnikom pokazano trzy filmy, w których pracownik banku zachęcał do używania kart kredytowych . W pierwszym z nich mężczyzna koncentrował się na tym, że łatwiej jest za pomocą karty...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /2 449

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie

     

    W walce o konsumenta pomysłodawcy reklam sięgają po coraz to bardziej wyrafinowane metody manipulacji ludzkim umysłem. Wiele osób jest jednak przekonanych, że są uodpornione na reklamy. Powodem tego najprawdopodobniej jest zbyt wielka ilość reklam telewizyjnych, radiowych, w magazynach czy na...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /4 332

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Społeczeństwo internetowe

     

    Chcemy czy nie, funkcjonujemy w społeczeństwie, w którym nasze życie coraz bardziej zależy od komputerów. To radykalnie zmienia sposób, w jaki uczymy się, pracujemy czy wypoczywamy. Dynamiczne zmiany zachodzące w przemyśle informatycznym i telekomunikacyjnym w sposób gwałtowny i nieodwracalny zmieniają...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Kate Dodano /09.04.2011 Znaków /26 978

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PSYCHOLOGIA ANALITYCZNA C.G. JUNGA

     

    Carl Gustav Jung urodził się 26 lipca 1875 roku w Keßwil (kanton Turgowia) w Szwajcarii. Szkołę i studia medyczne ukończył Jung na Uniwersytecie Bazylejskim. Doktoryzował się na podstawie pracy O psychologii i patologii tzw. zjawisk tajemnych. Był psychiatrą, psychoanalitykiem , twórcą psychologii...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Kate Dodano /09.04.2011 Znaków /29 966

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Prawne aspekty mobbingu

     

    W społeczeństwach wysoko rozwiniętych, społeczność domaga się coraz więcej bezpieczeństwa i uczciwości. Bezpieczeństwo gwarantowane jest zapisem w Konstytucji RP. W Rozdziale II, zatytułowanym “Wolności, prawa i obowiązki człowieka i obywatela” poświęcone temu zagadnieniu są między...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Kate Dodano /09.04.2011 Znaków /4 090

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kto jest najczestrzą ofiarą mobbingu

     

    Czy ofiary molestownia moralnego odznaczają się jakimiś specyficznymi cechami osobowości? Na molestowanie moralne narażone są zazwyczaj osoby słabe lub wyjątkowo wrażliwe. Często są to również ludzie o silnej osobowości, nie wahający się otwarcie głosić swoje poglądy, jednostki zrealizowane i...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Kate Dodano /09.04.2011 Znaków /1 769

    praca w formacie txt

Do góry