Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Ustalenie (planowanie) celów procesów

    Dla każdego procesu ustala się cele. Dla procesów podstawowych (sprzedaż, świadczenie usług, fakturowanie), związanych z klientem zewnętrznym, cele takie powinny wynikać z celów organizacji (firmy) oraz oczekiwań i wymogów klientów zewnętrznych. Dla procesów pomocniczych (np. prace remontowe) i...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /741

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ustalenie mierników oceny parametrów procesów

    Zadowolenie klientów można mierzyć dwoma sposobami, tj.:

    Bezpośrednio - przez okresowe zapytania klientów, bez związku z konkretną dostawą lub zapytania po dostawie (wysyłce) produktu.

    Pośrednio - przez zapytania naszych pracowników, którzy mają częsty kontakt z klientami lub analizę...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /1 584

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ustalenie parametrów procesu

    Do najważniejszych parametrów (kryteriów oceny) procesu zalicza się:

    zadowolenie klienta,

    czas procesu,

    terminowość realizacji,

    jakość procesu i

    koszt procesu.

    Umożliwiają one całościową ocenę procesu. Zadowolenie klienta - odpowiada na pytanie czy produkty procesu...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /900

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kierowanie procesami (zarządzanie w węższym znaczeniu)

    Ta funkcja jest też nazywana monitorowaniem wyników procesu. Zaprojektowany (usprawniony) proces powinien być stale monitorowany, co zapewni ciągle doskonalenie procesu i dostosowywanie jego celów do nowych potrzeb klientów i celów firmy. Składa się na nie:

    planowanie celów: tu ustala się cele...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /2 129

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Projektowanie (modelowanie) procesów

    Dostarcza odpowiedzi na pytanie jak powinny wyglądać procesy, aby cele całej firmy i cele procesu mogły być jak najlepiej zrealizowane. Po analizie stanu obecnego dokonuje się:

    modernizacji (przeprojektowania) procesu, dla już istniejącego procesu, po krytycznej jego ocenie, lub

    projektowania...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /653

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Określanie celów procesu

    Dla prawidłowego zarządzania procesami niezbędne jest ustalenie celów dla wybranych procesów, {czego od nich oczekujemy?), które powinny wynikać z celów organizacji i oczekiwań klientów.

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /226

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wybór kluczowych procesów

    W pierwszej fazie spośród wszystkich procesów podstawowych, pomocniczych i zarządczych należy wybrać te, które w największym stopniu wpływają na strategiczny sukces danej organizacji (zagwarantują przewagę strategiczną i odpowiedni zwrot z inwestycji w ich usprawnianie) i zapewniają największą...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /684

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Właściciel procesu

    To osoba na stanowisku kierowniczym, rozumie logikę całego procesu, czuwa nad realizacją procesu, podejmuje działania mające na celu podniesienie efektywności całego procesu międzyfunkcjonalnego.

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /ufo Dodano /24.03.2011 Znaków /203

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Demografia

    Charakterystyka

    Demografia (gr. demos - lud, grapho - piszę) to nauka zajmująca się badaniem prawidłowości zjawisk ludnościowych w konkretnych warunkach społecznych i gospodarczych danego terytorium.

    Geneza

    Nad zagadnieniami ludnościowymi zastanawiano się już w starożytności. Przykładem są prace...

    Ocena / Przedmiot / Statystyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.03.2011 Znaków /3 114

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Demografia

    Charakterystyka

    Demografia (gr. demos - lud, grapho - piszę) to nauka zajmująca się badaniem prawidłowości zjawisk ludnościowych w konkretnych warunkach społecznych i gospodarczych danego terytorium.

    Geneza

    Nad zagadnieniami ludnościowymi zastanawiano się już w starożytności. Przykładem są prace...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.03.2011 Znaków /3 114

    praca w formacie txt

Do góry