Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Zróżnicowanie marketingu

    Na zróżnicowanie marketingu mają wpływ czynniki zlokalizowane w otoczeniu firmy oraz usytuowane wewnątrz firmy. Podstawowymi czynnikami są charakter rynku i zachowań podmiotów na nim działających oraz pozycja jaką zajmuje nabywca w stosunku do decyzji rynkowych firmy.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /panprofesor Dodano /30.03.2011 Znaków /291

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Struktura marketingu

    Współczesny marketing składa się z trzech elementów, które tworzą jego strukturę.

    Są to:

    a) system wartości,

    b) system badań marketingowych,

    c) instrumenty marketingowe.

    System wartości nie jest sprawą błahą, jest elementem bardzo ważnym. Jedenz byłych szefów IBM, T. Waston uważał, „że...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /panprofesor Dodano /30.03.2011 Znaków /3 128

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Hierarchia potrzeb

    Hierarchia potrzeb w znacznym stopniu jest uzależniona nie tylko od charakterupotrzeb, ale również od panujących i uznawanych przez konsumenta systemów wartości, posiadanych lub możliwych do pozyskania zasobów pieniężnych. Czynniki ekonomiczne takie jak: dochody i ceny znacząco wpływająna kształtowanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /panprofesor Dodano /30.03.2011 Znaków /3 742

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Funkcje marketingu

    Między potencjalnym sprzedawcą a potencjalnym nabywcą istnieje luka:

    informacyjna - o pragnieniach i potrzebach nabywcy, o możliwościach, miej-scu i warunkach ich zaspokojenia przez sprzedawcę;

    czasowa - odnosząca się do czasu wystąpienia popytu i czasu wytworzeniai dostarczenia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /panprofesor Dodano /30.03.2011 Znaków /1 586

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota marketingu

    Marketing jest niewątpliwie produktem wysiłku intelektualnego, który musieliwykonać specjaliści zajmujący się problematyką funkcjonowania przedsiębiorstwa w początkach dwudziestego wieku. Marketing, zarówno jako pewien zasóbumiejętności zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji, a...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /panprofesor Dodano /30.03.2011 Znaków /5 707

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    C2B

    Charakterystyka

    C2B (skrót ang. consumer to business) to jedna z kategorii e-commerce, procesu sprzedawania i nabywania usług oraz produktów. Prościej można powiedzieć, że to nic innego jak zawieranie transakcji handlowych, prowadzonych za pośrednictwem Internetu z wykorzystaniem rozwiązań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.03.2011 Znaków /1 927

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    C2B

    Charakterystyka

    C2B (skrót ang. consumer to business) to jedna z kategorii e-commerce, procesu sprzedawania i nabywania usług oraz produktów. Prościej można powiedzieć, że to nic innego jak zawieranie transakcji handlowych, prowadzonych za pośrednictwem Internetu z wykorzystaniem rozwiązań...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.03.2011 Znaków /1 927

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efekt realnych zasobów pieniądza

    Charakterystyka

    Efekt realnych zasobów pieniądza polega na zwiększeniu popytu konsumpcyjnego,

    który jest wynikiem wzrostu realnej wartości pieniężnych konsumentów.

    Stanowi on uogólnienie efektu Pigou.

    Efekt Pigou

    Efekt Pigou dotyczy skutku jaki wywiera spadek cen na wzrost realnego majątku oraz...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.03.2011 Znaków /1 490

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rada Nordycka

    Charakterystyka

    Rada Nordycka- najwyższy organ współpracy i integracji krajów nordyckich. Powstała w wyniku jednostronnych rezolucji parlamentów Danii, Norwegii, Szwecji i Islandii. Rada rozpoczęła swa działalność w lutym 1953 r. W 1995 roku członkiem rady została Finlandia, a w 1970 w skład Rady...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.03.2011 Znaków /1 586

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Homogenizacja kultury

    Charakterystyka

    Homogenizacja jest procesem prowadzącym do wyłaniania się z różnych składników ostatecznie jednorodnej substancji. Najczęściej termin ten kojarzony bywa z przemysłem spożywczym, jednak w dobie współczesnej globalizacji dotyczyć może wielu płaszczyzn życia społecznego, w tym...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.03.2011 Znaków /2 417

    praca w formacie txt

Do góry