Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Siła robocza

    Charakterystyka

    Siła robocza, zwana też podażą pracy to liczba osób, które są aktywne zawodowo. Są to osoby w wieku produkcyjnym (w Polsce jest to przedział wiekowy 18-59 dla kobiet oraz 18-64 dla mężczyzn), które są zdolne do pracy i gotowe do jej podjęcia na typowych warunkach dla danej gospodarki...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.03.2011 Znaków /1 947

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces ksztaftowania polityki cenowej w firmie

    Określenie rynku docelowego oraz wybór na jego podstawie strategii działaniajest etapem decydującym o kształcie polityki cenowej firmy. Musi onabowiem odpowiadać charakterystyce klientów (ich cechom demograficznym,społecznym, psychologicznym), konkurentów oraz odpowiednio uzupełniać po-litykę marketingową...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /1 524

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pojęcie i cele ceny w polityce marketingowej firmy

    Polityka cenowa realizowana przez firmę może mieć różne cele, nie tylko tezwiązane z osiągnięciem określonego poziomu zysku, maksymalizacją zysku bieżącego czy też zwrotu poniesionych nakładów. Głównym wyznacznikiem w kształtowaniu cen może być również:

    sprzedaż - np. wielkość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /1 127

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy - Znaki dźwiękowe

    Odbierane są przy pomocy narządu słuchu. Mogą to byćmelodie, znane lub skomponowane na użytek rejestracji, a także każdy innysygnał.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /141

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy - Znaki mieszane

    Są połączeniami ww. form znaków. W praktyce marke-tingowej określane sąjako łogotypy lub logo.

    >

    Logo - to znak obrazowy (np. Johnie Walker przed-stawiający maszerującego dżentelmena).

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /255

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy - Znaki plastyczne (trójwymiarowe)

    W praktyce polegają na:

    nadaniu samemu towarowi określonej formy,

    wciśnięciu lub umieszczeniu na towarze pewnego kształtu,

    • umieszczeniu na opakowaniu towaru lub dołączeniu do opakowaniaformy plastycznej np. plomby, kapsla,

    • nadaniu całemu opakowaniu określonego kształtu.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /312

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy - Znaki obrazowe

    Odbierane są przez wrażenia wzrokowe. Znakami obrazo-wymi są:

    znaki fantazyjne przedstawione w abstrakcyjnej formie,

    znaki stanowiące twórcze przekształcenie konkretnego motywu,

    kombinacje obrazowe,

    graficzne opracowanie liter, cyfr i słów, jeżeli przeważa elementgraficzny,

    •...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /726

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy - Znaki słowne

    Stanowią większość (80%) stosowanych znaków towarowych. Postrzegane są za pomocą narządu wzroku i słuchu. Podlegają wewnętrznemu zróżnicowaniu na:

    znaki składające się z jednego lub kilku wyrazów (imiona, nazwiska,pseudonimy, nazwy handlowe, nazwy geograficzne, skrót...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /787

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POLITYKA PRODUKTU - Znak towarowy

    Oznakowanie stanowi podstawę identyfikacji produktu, a także jego różnicowania.

    Pojęcie znaku towarowego w literaturze przedmiotu jest dość jednoznacznieinterpretowane w oparciu o regulacje prawne i definicje opracowane przez eks-pertów oraz organizacje. Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingowe określaznak...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /7 679

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POLITYKA PRODUKTU - Opakowanie

    Opakowanie jest ważnym elementem kompozycji produktu. Większość wyro-bów nie mogłaby stanowić przedmiotu obrotu towarowego bez opakowania.W przypadku artykułów płynnych, sypkich, mazistych, opakowanie stanowi ichintegralną część. Około 90% wszystkich produktów wymaga stosowania opako-wań9...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /16 159

    praca w formacie txt

Do góry