Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej - Sprzedaż wysyłkowa

    Prowadzona bywa przez producentów, wyspecjalizowane sklepy, supersamy. Asortyment tych firm bywa szeroki i obejmuje artykuły nieżywnościowe, w tym głównie tekstylia i odzież oraz dobra trwałego użytku. Ponadto mogą być w tym systemie sprzedawane różnego rodzaju usługi.

    W domach wysyłkowych ma...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /849

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej

    Zalicza się do nich system zakupów domowych (tzw. home shopping), obejmujący handel wysyłkowy, sprzedaż bezpośrednią oraz sprzedaż z automatów. Obok robienia zakupów w sposób tradycyjnyw sklepie - sprzedaż detaliczna może być również prowadzona poza sklepem.

    Klientmoże dokonywać zakupy w miejscu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /714

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Hipermarkety

    Są połączeniem zasad sprzedaży supermarketu, sklepu dyskontowego i hurtowni. Zwykle zlokalizowane są w pozamiejskich ośrodkach handlowych. Stosują wyłącznie samoobsługową formę sprzedaży, szeroki asortyment towarów żywnościowych i nieżywnościowych. Stosują agresywną politykę niskichcen, nie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /529

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Supermarkety

    Powstanie pierwszych supermarketów w latach 30-tych w Stanach Zjednoczonch zrewolucjonizowało dystrybucję towarów żywnościowych. Teduże obiekty handlowe stosują samoobsługową formę sprzedaży, oferują szerokiasortyment towarów, głównie żywnościowych (obecnie udział artykułów nieżyw-nościowych w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /735

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Domy dyskontowe

    Konkurent klasycznych domów towarowych i handlowych,ale również super i hipermarketów. Charaktystyczną ich cechą są konkurencyjnieniskie ceny (dzięki niskiemu standardowi świadczonych usług), ograniczony asor-tyment towarowy, stosowanie jednostek opakowaniowych zmierzających do dużych jednorazowych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /911

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Domy handlowe

    Odmiana domu towarowego o niższym standardzie, sprzedaje towary dwóch lub więcej branż, z których jedna obejmuje bardzo głęboki asorty-ment towarów (np. sprzedaż odzieży i artykułów wyposażenia mieszkań w sieci C&A). Niekiedy oferta skierowana jest do określonego segmentu rynku stąd domyhandlowe...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /571

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Domy towarowe

    Pierwsza instytucja nowoczesnego handlu detalicznego (pow-stanie - XLX w.). Do dziś funkcjonują słynne domy towarowe z tamtej epoki  Au BonMarche (1852), Printemps (1865), Les Nouvelles Galleries (1897) przejęty obecnieprzez Galleries La Fayette (1899). Orientacja domów towarowych skierowana naklienta...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 418

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej

    Na uwagę zasługuje fakt, że postęp techniczny i organizacyjny (nowoczesne systemy informatyczne między innymi przy wykorzystaniu techniki ,,scanning", systemu ,,just in time" ), spowodował bardzo duże przyśpieszenie wskaźnika rotacjiwielu towarów przy równoczesnym ograniczeniu zapasów i zmniejszeniu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /3 773

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Funkcje organizacyjne sprzedaży detalicznej

    Handel detaliczny to całokształt działań związanych ze sprzedażą produktów i usług finalnym nabywcom dla zaspokojenia ich bezpośrednich, osobistych potrzeb .

    Handel detaliczny jest ostatnim szczeblem w kanale dystrybucji, poprzez któryprodukty docierają do konsumentów. W przeciwieństwie do producentów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 866

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne handlu hurtowego - Centra handlu hurtowego

    Są połączeniem targów międzynarodowych lub krajowych, salonów wystawowych oraz handlu hurtowego typu ,,cash and carry". Celem centrów handlu hurtowego jest przybliżenie produktów do detalistów, umożliwiające jednocześnie podjęcie decyzji zakupu dzięki bezpośredniemu zetknięciusię z szerokim...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 104

    praca w formacie txt

Do góry