Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

  • Ocena brak

    Budowa planu promocji - Metoda porównywania się z konkurencją

    Budżet promocyjny przedsiębiorstwa jest zależny od poczynań konkurencji. Barierę często stanowi brak wiarygodnych danych o wydatkach konkurenta oraz konieczność przyjęcia założenia o podobieństwie obu przedsiębiorstw.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /230

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budowa planu promocji - Metoda „systematycznego przyrostu"

    Podstawę nowego budżetu stanowipoziom wcześniejszych wydatków powiększony o założony procent starego budżetu. Zaletą tego sposobu jest łatwość kalkulacji.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /172

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budowa planu promocji - Metoda „na co nas stać"

    Przedsiębiorstwo najpierw dokonuje alokacji funduszy na różne sfery swej działalności, a ewentualną nadwyżkę przeznacza na promocję. Sposób ten wyklucza długofalowe planowanie marketingowe, a wydatkinie mają powiązania z celami. Zwykle metodę tą stosują małe firmy zorientowanena produkcję, które...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /366

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budowa planu promocji

    Ogólny plan promocji powinien określać:

    docelową grupę odbiorców

    cel promocji

    budżet

    elementy mieszanki promocyjnej.

    Audytorium komunikatu promocyjnego stanowią nie tylko aktualni oraz potencjalni nabywcy produktu firmy, ale i osoby mające wpływ na zakup. Jego identyfikacja...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /1 705

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etapy procesu komunikacji

    Komunikowanie się z konsumentem: jego informowanie, motywowanie i skłanianie do zakupu jest procesem złożonym.

    Stronami tego procesu są: nadawca i odbiorca, instrumenty komunikacji toprzekaz i medium. Natomiast kodowanie, dekodowanie oraz sprzężenie zwrotnesą funkcjami tego procesu.

    Nadawcą komunikatu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /3 065

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota procesu komunikacji marketingowej

    Dążeniem każdego przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo jest maksymalizacja zysku poprzez pryzmat zadowolenia klienta. Przy dzisiejszej różnorodności oferty rynkowej sam fakt stworzenia produktu odpowiadającego pot-rzebom nabywców i dostarczenia go po konkurencyjnej cenie, nie gwarantujeosiągnięcia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /1 376

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej - Sprzedaż z automatów

    Całkowicie eliminuje sprzedawców z procesu sprzedaży. Jej znaczenie stopniowo maleje, aczkolwiek szuka się nowych dla niej zastoso-wań (np.bankomaty) lub je udoskonala technicznie (np. automaty do napojów dozujące, gdzie klient może ustalić stężenie napoju, słodkość, temperaturę itp).

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /312

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej - Sprzedaż bezpośrednia

    (door to door, office to office, home sales parties) - Jest formą o rosnącej popularności, gdyż daje możliwość klientowi bezpośredniej wygody zakupu w domu lub miejscu pracy, relatywnie niższe ceny. Ponadto dobrzewyszkolony agent bardziej dba o klienta, gdyż od tego zależy jego wysokość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /753

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej - Elektroniczna forma zakupów

    Jest odmianą sprzedaży wysyłkowej. U jej pod-staw leży postęp techniczny. Sprzedaż tę charakteryzują cztery kierunki specjalizacji asortymentowej:

    sprzedaż szerokiego asortymentu towarów na ogół nieżywnościowych,

    aktywizacja popytu na artykuły renomowanych marek o wysokiej jakości i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /569

    praca w formacie txt

Do góry