Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Zasady komunikowania werbalnego

    Komunikacja werbalna stanowi obiekt badań od wielu lat. Znajomość procesów komunikowania międzyludzkiego ma duże znaczenie dla wyjaśniania mechanizmów kształtujących zachowania społeczne człowieka. Powstało wiele teorii dotyczących funkcji języka, jedną z nich jest teoria Grace A. DeLaguna, która...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /31.03.2011 Znaków /5 538

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Niedozwolone typy promocji - reklama porównawcza

    Niedozwolone jest przywoływanie marek innych firmi świadome korzystanie z ich zestawień. Czasami identyfikacja porównania wymaga refleksu i namysłu. Ilustracją tego jest reklama soków „Bobofrut", w którejdziecku odmawia się soku takiego jaki ma kolega Kubuś - „Kubuś" to zarazemmarka soków konkurencyjnej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /359

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Niedozwolone typy promocji - reklama imitująca neutralna informacje

    Aby zapobiec takim proceduromwprowadzono wymóg anonsowania bloków reklamowych sygnałem dźwiękowym czy napisem „reklama". Formą reklamy ukrytej, nie zawsze sprzecznej z prawem, jest product placement. Przykładowo bohater filmu używa tele-faxu marki,,Erixon", a firma płaci wytwórni odpowiedni ekwiwalent...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /349

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Niedozwolone typy promocji - reklama odwołująca sie do uczuć klientów

    Poprzez wywoływanie lęku,wykorzystywanie przesądów lub łatwowierności dzieci. Sztampowym przykładem są przekazy prezentujące produkty w wyolbrzymionej wielkości lub podkreślające ich wyimaginowane właściwości (np. niezatapialność).

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /254

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

  • Ocena brak

    Niedozwolone typy promocji - reklama ingerująca w prywatność klienta

    Są to praktyki wywierające psychiczną presję na adresata w celu podjęcia decyzji o kupnie produktu np. przesłanie na koszt klienta nie zamówionych towarów (odbiór za zaliczeniem pocztowym), nadużywanie technicznych środków przekazu informacji czy nagabywanie w miejscu publicznym.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /316

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etyczne i prawne aspekty promocji

    Etyka jako ogół norm moralnych, zasad postępowania przyjętych i obowiązujących w społeczeństwie dotyczy również aktywności na polu promocji. W najnowszym dokumencie Papieskiej Rady ds. Środków Społecznego Przekazu pt.„Etyka w reklamie" można przeczytać : „w reklamie nie ma niczego, co byłobyz natury...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /6 811

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Odbiorcy komunikatu

    Skuteczność przekazów o określonej formie zależyw dużej mierze od profilu odbiorców tzn. ich charakterystyk demograficznych (płeć, wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania itp.), społecznokulturowych(obowiązujące wzorce kulturowe, mity, religia) oraz psychicznych (np. poczuciewłasnej wartości)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /714

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Komunikat perswazyjny - NARRACJA - AKCJA

    Apele ilustrowane „żywymi" przykładami okazują się mieć większą siłę perswazji w porównaniu do reklam bazujących tylko na danych statystycznych. „Suche" argumenty dystansują odbiorcę podczas gdy akcja wciąga adresata w wydarzenia, które prezentuje. W przypadku zastosowania akcji reklama pobudza procesy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /736

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Komunikat perswazyjny - KONKRETY - ABSTRAKCJA

    Różnice pomiędzy komunikatem konkretnym a abstrakcyjnym ilustruje poniższy przykład:

    ,Płyn Xzmiękcza tkaniny, pachnie wanilią, i ma gęstą konsystencję"„ Płyn Xjest rewelacyjny i czyni z tkaninami cuda "

    Produkty, których zakup powoduje duże zaangażowanie u odbiorcy wymagająprzekazywania istotnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /711

    praca w formacie txt

Do góry