Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Wykorzystanie internetu w działalności marketingowej firmy

    Komputerowa sieć Internet jest wykorzystywana w działalności marketingowej od 1993 roku. Główne zastosowanie sieci to: e-mail (poczta elektroniczna),Usnet (grupy dyskusyjne) oraz najpopularniejsza jej część  World Wide Web(WWW), o czym zadecydowały takie cechy jak prostota obsługi oraz multime-dialny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /2 690

    praca w formacie txt
  • Ocena 5.0

    Przykłady wykorzystania narzędzi informatycznych w marketingu

    Systemy informatyczne w firmie mogą powstawać na indywidualne zapotrzebowanie, jak również mogą wykorzystywać oprogramowanie istniejące, ogólnodostępne, z podstawowej grupy programów komputerowych. Zależeć to będziezarówno od wielkości firmy, jej możliwości finansowych jak i od dojrzałości...

    Ocena /5.0 Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /4 647

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie marketingowe w firmie i ich rodzaje

    Szybki rozwój gospodarczy i wywoływane przez niego zmiany zachodzące narynku tworzą w firmach zapotrzebowanie na wszechstronną informację. Od jejjakości zależy jakość podejmowanych decyzji, co nie zawsze uświadamiają sobieich menedżerowie. A przecież informacja docierająca na czas do określonego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /10 136

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Narzędzia kontroli marketingowej - Audyting marketingowy

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /336

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Narzędzia kontroli marketingowej - Ranking

    Obejmuje sposób realizacji głównych elementów orientacji marketingowej do których zalicza się:

    filozofię klienta,

    organizację marketingu,

    odpowiednią organizację marketingowa,

    adekwatną informację marketingową

    orientację strategiczną

    skuteczność operacyjną.

    Dla...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /473

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Narzędzia kontroli marketingowej - Kontrola strategiczna

    Każde przedsiębiorstwo musi co jakiś czas oceniać przyjęte cele, strategie i swoją sprawność marketingową a służą temu dwa sposoby:

    ranking efektywności marketingu,

    audyting marketingowy.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /216

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Narzędzia kontroli marketingowej - Kontrola efektywności

    Kontrola marketingu w zakresie efektywności obejmuje: efektywność personelu sprzedaży, efektywność reklamy i promocji sprzedaży oraz dystrybucji.

    Efektywność personelu sprzedaży można określić za pomocą następującychwskaźników:

    średnia liczba wizyt handlowych na jednego sprzedawcę...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /1 130

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Narzędzia kontroli marketingowej - Kontrola rentowności

    Kontrola rentowności musi być prowadzona dla poszczególnych produktów ,obszarów rynkowych, grup klientów czy kanałów dystrybucji. W związku z tymprocedura tej kontroli jest dość złożona. Etap pierwszy koncentruje się na identyfikacji wydatków (koszty sprzedaży, reklamy, dostaw, fakturowania)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /563

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Narzędzia kontroli marketingowej - Obserwacja zadowolenia klientów

    Jest niezbędnym uzupełnieniem kontrolio charakterze finansowym. Obserwacja ta o charakterze jakościowym tworzy system „wczesnego ostrzegania" o czynnikach kształtujących preferencje i satysfakcje pośredników i nabywców. Ich znajomość może być podstawą podejmowaniaodpowiednich działań zanim nastąpi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /351

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Narzędzia kontroli marketingowej - Analiza finansowa

    Ma na celu określenie jak i gdzie przedsiębiorstwo zarabiapieniądze. Powinna ona określić czynniki, które wpływają na stopę zwrotu odwartości netto firmy. Jest ona iloczynem dwóch współczynników: stopy wzrostuod aktywów (rentowność kapitału całkowitego) i dźwigni finansowej (stosunekcałkowitego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /434

    praca w formacie txt

Do góry