Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    HISTORIA PRASY

     

     

    POWSTANIE WARSZAWSKIEGO OŚRODKA TELEWIZYJNEGO (WOT)

     

    Ośrodek uruchomiono 30 kwietnia 1956 roku na 27 i 28 piętrze Pałacu Kultury

    W jego strukturze znalazł się dział produkcji filmowej

    Pierwsza transmisja w plenerze 1 maja 1956

     

    BUDUJEMY...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /marisa Dodano /02.04.2011 Znaków /12 340

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Media w PRL

     

    LIPIEC 1944 – LUTY 1945:

    MOSKWA – przygotowywania strategii propagandowo – informacyjnej;

    - marzec 1944 – pierwsze dyskusje na posiedzeniach ZPP (Związek Patriotów Polskich)

    - spór o tytuł dziennika i tekst ODZWE MANIFESTU (Wanda Wasilewska przewodnicząca ZPP);

    - J. Borejsza przejmuje inicjatywę przy...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /marisa Dodano /02.04.2011 Znaków /6 034

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Media w Polsce - Paweł Paliwoda

     

    Media o ogromnym kapitale niemieckim w Polsce i media w RFN mają obecnie w naszym kraju niekwestionowanego pupila. Jest nim Władysław Bartoszewski, który podczas ostatniej kampanii wyborczej stał się ikoną i dumą Platformy Obywatelskiej.

     

    Powszechnie zaś krytykowany i wyszydzany jest w wielu...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /marisa Dodano /02.04.2011 Znaków /12 276

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wojna w Korei

     

    Korea w czasach nowożytnych była królestwem podporządkowanym Cesarstwu Chińskiemu. W końcu XIX w. w związku z restauracją Meiji w Japonii, skrajnym osłabieniem Cesarstwa Chińskiego po wojnach opiumowych i "powstaniu bokserów" stała się terenem rywalizacji carskiej Rosji i zmodernizowanej Japonii. W...

    Ocena / Przedmiot / Historia

    Autor /marisa Dodano /02.04.2011 Znaków /13 539

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Branding

    Charakterystyka

    Branding (ang.)- technika marketingowa, polegająca na kształtowaniu marki w świadomości nabywców, ukazaniu jej wizerunku w pozytywnym świetle oraz wszelkie działania służące wzbudzeniu wśród nabywców skojarzeń marki z danym produktem.

    Budowanie marki stanowi istotny element w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /02.04.2011 Znaków /4 149

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Umowa komisu

    Charakterystyka

    Przez umowę komisu przyjmujący zlecenie (komisant) zobowiązuje się, za wynagrodzeniem (prowizja) w zakresie działalności swego przedsiębiorstwa, do kupna lub sprzedaży rzeczy ruchomych na rachunek dającego zlecenie (komitenta), lecz w imieniu własnym. (KC art. 765)

    Stronami umowy są...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /02.04.2011 Znaków /3 058

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czynniki niebezpieczne

    Charakterystyka

    Czynniki niebezpieczne to takie czynniki których działanie może spowodować zaistnienie wypadku przy pracy (urazu).

    Czynniki szkodliwe to takie których oddziaływanie na pracownika może doprowadzić do choroby.

    Czynniki uciążliwe to te czynniki których działanie na pracownika może...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /02.04.2011 Znaków /1 792

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czynniki niebezpieczne

    Charakterystyka

    Czynniki niebezpieczne to takie czynniki których działanie może spowodować zaistnienie wypadku przy pracy (urazu).

    Czynniki szkodliwe to takie których oddziaływanie na pracownika może doprowadzić do choroby.

    Czynniki uciążliwe to te czynniki których działanie na pracownika może...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /02.04.2011 Znaków /1 792

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wkłady terminowe

    Charakterystyka

    Wkłady terminowe (Lokaty terminowe) są to depozyty bankowe deponowane w banku na określony z góry okres czasu. Właściciel lokaty (deponent) za złożone środki otrzymuje zapłatę w postaci odsetek. Wysokość odsetek zależy zarówno od oprocentowania danej lokaty, jak i od...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /01.04.2011 Znaków /5 024

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces audytu wewnętrznego

    Cele procesu

    (cele te wynikają z rozważenia priorytetów zarządzania, wymagań systemu zarządzania, wymagań klienta, ryzyka dla organizacji)

    Cele główne:

    Ocena zdolności jakościowej procesu zarządzania.<br/ 1.1 Ocena skuteczności środków zarządzania.<br/ 1.2 Ocena jakości wyrobu.<br/ 1.3...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /01.04.2011 Znaków /11 465

    praca w formacie txt

Do góry