Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Psychologia społeczna - ważne pojęcia

     

    Psychologia społeczna to naukowe badanie sposobu, w jaki myślimy, odczuwamy i zachowujemy się pod wpływem rzeczywistej bądź wyobrażonej obecności innych; koncentruje się na tym, co powoduje, że nawet inteligentne i silne jednostki popełniają poważne błędy, stając w obliczu sprzecznych...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /46 279

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dysonans poznawczy

     

    Dysonans poznawczy to popęd spowodowany poczuciem dyskomfortu, pierwotnie definiowany jako konsekwencja utrzymywania dwóch lub więcej nizgodnych ze sobą elementów poznawczych, następnie określany jako konsekwencja zaangażowania się w działanie, które jest sprzeczne z koncepcją siebie jako...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /373

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zgodność sędziów kompetentnych

     

    Zgodność sędziów kompetentnych to stopień zgodności pomiędzy dwiema osobami albo większą liczbą osób, które niezależnie obserwują i kodują grupę danych; poprzez pokazanie, że dwóch lub więcej ekspertów niezależnie obserwujących i kodujących dochodzi do tych samych obserwacji, badacze...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /458

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Psychologia społeczna

     

    Psychologia społeczna to naukowe badanie sposobu, w jaki myślimy, odczuwamy i zachowujemy się pod wpływem rzeczywistej bądź wyobrażonej obecności innych; koncentruje się na tym, co powoduje, że nawet inteligentne i silne jednostki popełniają poważne błędy, stając w obliczu sprzecznych...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /370

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ''Kariera" reklamy podprogowej

     

        "Kariera" reklamy podprogowej rozpoczęła się w roku 1957, kiedy to James Vicary przekonał kino w Fort Lee, stan New Jersey, do wypróbowania nowego podejścia w sprzedaży napojów i prażynek. W czasie projekcji filmu wyświetlano przez trzy milisekundy (0,003 sekundy) co pięć sekund, na przemian napisy...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /1 053

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Papierosy w reklamie

     

    Z roku na rok w Polsce rośnie, czasem przechodząc w fanatyzm, zainteresowanie gwiazdami filmowymi. Ludzie pogrążeni są w amoku spowodowanym widokiem Bogusława Lindy czy Marka Kondrata. Polskie brukowce w znaczny sposób przyczyniają się do takiego zachowania. Wskutek takiego szału fani chcą za wszelką...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /4 022

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Alkohol w reklamie

     

      Szkodliwość alkoholu jest równie znana jak i szkodliwość nikotyny. Jednak chciałabym zaznaczyć tu olbrzymią szkodliwość społeczną jaką ciągnie za sobą spożycie alkoholu: 78% morderstw w roku 1997 zostało popełnionych przez osoby będące pod wpływem alkoholu. Jesteśmy również świadomi...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /720

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak zachęcić dzieci i dorosłych do korzystania z tych używek - działalność firm w celu kaptowania nowych konsumentów.

     

     Wielkim odkryciem nie będzie stwierdzenie, że papierosy, alkohol i narkotyki są szkodliwe tak dla naszego zdrowia jak i społecznie: powodują uzależnienia, nowotwory, choroby psychiczne; nadużywanie ich jest śmiertelne... . Dlaczego więc tak wiele dochodzi do nas pozytywnych informacji na temat tych...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /2 328

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Skąd biorą się nawyki i przyzwyczajenia?

     

    Specjaliści uważają, że obniżył się wiek tzw. inicjacji alkoholowej, bo do spożywania piwa, wina lub wódki przyznają się już dziewięciolatki. Wśród przyczyn znajduje się m.in. agresywna reklama, łatwy dostęp do alkoholu, imprezy sponsorowane przez browary, osłabianie wpływu rodziny, powiązania...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /2 182

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Gwiazda w reklamie komercyjnej

     

     Twarz człowieka na zdjęciu reklamowym jest bardzo ważnym czynnikiem wywierania wpływu przez reklamę. Tak naprawdę wystarczy młoda, piękna i szczęśliwa buzia, aby spowodować chęć utożsamienia się i przez to osiągnąć cel. Człowiek ma nieświadome założenie "dobrze wyglądający = dobry"...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /3 642

    praca w formacie txt

Do góry