Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Strategia Joint venture albo alians.

     

    Główne korzyści:

    połączenie technologicznych czy marketingowych możliwości powinno dać efekt synergiczny;

    podział ryzyka.

     

    Główne wady:

    możliwość konfliktów dotyczących wspólnej działalności;

    niebezpieczeństwo spadku znaczenia (wartości) jednej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /351

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie wejścia na nowe rynki

     

    1. Strategia wypukła

    Przedsiębiorstwo od razu wchodzi na wszystkie segmenty z pełnym zakresem działania, ponosząc duże nakłady w celu szybkiego przyrostu sprzedaży i zysków

    (właściwa w sytuacji dysponowania odpowiednimi zasobami i / lub nie występowania dużego ryzyka).

     

     

    2. Strategia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /570

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System informacji marketingowej (SIM)

     

    System informacji marketingowej (SIM) to osoby, wyposażenie oraz procedury związane ze zbieraniem, segregowaniem oraz dystrybucją informacji służącej podejmowaniu decyzji marketingowych.

     

     

    Struktura:

    wewnętrzne sprawozdania (zamówienia, raporty ze sprzedaży, dane o poziomie zapasów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /873

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia ceny penetracyjnej

     

    Strategia ceny penetracyjnej jest przeciwieństwem strategii wysokiej ceny. Wychodzi się tu od stosunkowo niskiej ceny, by w przyszłości ją podwyższać. Motywem takiego postępowania jest chęć szybkiego wejścia na nowy rynek i dokonania jego penetracji. Zamierza się uzyskać duży udział w rynku, co...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /843

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia wysokiej ceny

     

    Strategia wysokiej ceny polega na tym, że początkowo cena jest wysoka, a później jest ona obniżana. W przypadku wprowadzania nowego produktu na rynek zakłada się, że początkowo nabywcami nowego dobra są ludzie o wysokich dochodach, dla których cechy produktu są ważniejsze od jego ceny. Ważniejsza dla...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /818

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SPOSOBY GROMADZENIA DANYCH

     

    Kryterium 1:

    Metody mające cel jawny

    Metody mające cel ukryty

    Kryterium 2:

    Metoda ankietowa:

    Jest określona liczba pytań, kierowanych zazwyczaj do pojedyńczych respondentów. Może to być wywiad osobisty, telefoniczny, pocztowy.

    Metody psychologiczne:

    ...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 116

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System informacji marketingowych

     

    System informacji marketingowych tworzą ludzie, urządzenia, w które są wyposażeni, oraz procedura zbierania, klasyfikowania, analizowania oceniania informacji oraz ich przekazywania podejmującym decyzje marketingowe. Przy czym informacje te powinny być przydatne, dokładne i dostarczane we właściwym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 375

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CO TO SĄ FUNKCJE MARKETINGOWE?

     

    Szczegółowa analiza struktura funkcji marketingowych w formie rozgałęzionego „drzewa funkcji” jest niezbędna przede wszystkim w kształtowaniu organizacji marketingu gdzie stanowi punkt wyjścia dla przeprowadzenia racjonalnego podziału pracy i tworzenia wyspecjalizowanych komórek i stanowisk...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 280

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podstawowe zasady orientacji marketingowej

     

    Rynek w centrum zainteresowania , co jest związane ze ścisłym określeniem rynku docelowego dla wyrobów przedsiębiorstwa.

    Koncentracja na kliencie ,czyli zabieganie o to , żeby klient był zadowolony z usług; dążenie do ciągłego podnoszenia satysfakcji konsumenta , pozostawanie otwartym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 001

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pojęcie i funkcje dystrybucji

     

    Prze proces dystrybucji rozumie się wszelkie czynności związane z pokonywaniem przestrzennych i czasowych różnic występujących między produkcją a konsumpcją. Części składowe dystrybucji:

    Kanały dystrybucji – obejmują doprowadzenie towarów lub sklepów oraz oferowanie tych towarów nabywcom

    Fizyczny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 065

    praca w formacie txt

Do góry