Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Działalność sponsoringowa przedsiębiorstw

     

    1. Bank Handlowy.

    Bank Handlowy współpracuje od pewnego czasu z AIESEC . Podpisano umowę na realizacje wielu projektów edukacyjnych , wykładów i konferencji. Zasadą jednak jest, że bank finansuje tylko poszczególne, odpowiednio uzasadnione projekty. Bank jest współorganizatorem corocznych targów pracy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /5 639

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola sponsorowania w kulturze

     

    Sponsorowanie w obecnym etapie rozwoju społeczno – gospodarczego kraju jest istotnym źródłem finansowania kultury. Dlatego wiele instytucji, organizacji i twórców nie mogłoby egzystować bez tej formy pomocy.

    zyskanie przychylności władz i społeczności lokalnych,

    promieniowanie dobrej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 326

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sponsoring w kulturze

     

     

    sztuka malarska, tj. malarstwo, plastyka, grafika, architektura, fotografia,

    teatr, tj. opera, operetka, balet, sztuki teatralne, widowiska sceniczne,

    muzyka klasyczna i muzyka rozrywkowa,

    literatura, tj. książki i czasopisma,

    filmy dla kina i telewizji,

    opieka...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /4 340

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sponsoring telewizyjny

     

    Sponsorowanie telewizyjne – współfinansowanie w sposób bezpośredni lub pośredni produkcji i/lub emisji programów telewizyjnych w celu rozpowszechniania nazwy firmy, znaku towarowego lub produktu sponsora.

     

    Rodzaje sponsoringu telewizyjnego:

    Sponsorowanie finansowe

    Sponsorowanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /6 900

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    REKRUTACJA, SELEKCJA I SZKOLENIE SPRZEDAWCÓW

     

    Proces selekcji kandydatów obejmuje następujące etapy:

    Sporządzenie dokładnego opisu stanowisk krótkim, jasnym i prostym językiem.

    Określenie pożądanego profilu osobowego:

    wygląd zewnętrzny, ogólne wrażenie, czynniki mierzalne (wiek, wykształcenie, doświadczenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 431

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STYL I KULTURA ZARZĄDZANIA

     

    Podstawowe elementy zarządzania sprzedażą noszą nazwę „siedem S”. Można je podzielić na dwie kategorie:

    Trzy „twarde S”:

    strategia: kładzie nacisk na potrzebę wytyczenia kierunku działania. W zakres strategii sprzedaży wchodzi:

    wyznaczanie właściwości obszarów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /3 500

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zadania szefa działu sprzedaży

     

    Podstawowym celem zarządzania sprzedażą jest osiągnięcie zaplanowanych celów firmy za pomocą takiego motywowania członków zespołu handlowego, by pracowali na najwyższym dostępnym poziomie. Spośród podstawowych funkcji zarządzania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /4 273

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie opracowane przez Portera

     

    1. Czym charakteryzuje się strategia wiodącej pozycji kosztowej?

     

    Stosując ten rodzaj strategii za cel główny stawia się utrzymanie niskiego kosztu wytwarzania w porównaniu z konkurentami. Nie pomija się jednak odpowiedniego poziomu jakości wyrobów, świadczonych usług. Obszarem krytycznym są więc w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /8 311

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia wiodącej pozycji kosztowej

     

    Stosując ten rodzaj strategii za cel główny stawia się utrzymanie niskiego kosztu wytwarzania w porównaniu z konkurentami. Nie pomija się jednak odpowiedniego poziomu jakości wyrobów, świadczonych usług. Obszarem krytycznym są więc w tym przypadku koszty. Firmy które stosują ten typ strategii...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 900

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mikael Porter

     

    Mikael Porter jest twórcą zbioru strategii konkurencji, stanowiących bazę, na których firma może prowadzić walkę konkurencyjną. Są to strategie potencjalnie skuteczne, za pomocą, których można uzyskać wyniki lepsze od innych firm.

    Z punktu widzenia Portera istnieją dwie strategie, na podstawie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /425

    praca w formacie txt

Do góry