Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Efektywność reklamy

     

    Wielu menadżerów uważa, że zmierzenie tego, co otrzymują w zamian za fundusze wydane na reklamę jest niemal niemożliwe. Powinni jednak przynajmniej obserwować następujące statystyki dotyczące:

    -kosztu reklamy na tysiąc potencjalnych klientów, do których dociera dany środek przekazu;

    -procentu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 109

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność personelu sprzedaży

     

    Kierownicy ds. sprzedaży muszą obserwować następujące wskaźniki efektywności personelu sprzedaży w danym regionie:

    -średnią dzienną liczbę wizyt handlowych na jednego sprzedawcę;

    -średni czas trwania wizyty handlowej na jeden kontakt;

    -średni dochód z jednej wizyty handlowej;

    -średni koszt...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 180

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kontrola efektywności działań marketingowych

     

    Praca wydziału marketingu polega na planowaniu i kontroli działalność i marketingowej. Ponieważ podczas wdrażania planów marketingowych może pojawić się wiele niespodzianek, dział ten musi ciągle kontrolować działalność marketingową. Oto co zaobserwowano:

    Systemy kontroli są lepsze w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 574

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sposoby organizacji działu marketingu

     

    Nowoczesne działy marketingu przybierają liczne formy. Wszystkie one muszą brać pod uwagę cztery wymiary działań marketingowych: funkcje, obszary geograficzne, produkty i rynki konsumenta.

    ORGANIZACJA FUNKCJONALANA

    Najpowszechniejsza forma organizacji marketingu polega na bezpośrednim...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /7 160

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sposoby organizowania przedsiębiorstwa zorientowanej na marketingu

     

    Przedsiębiorstwa potrzebują świeżych koncepcji dotyczących organizowania biznesu i marketingu w odpowiedzi na znaczne zmiany , jakie miały miejsce w otoczeniu w ostatnich latach. Postęp w komputeryzacji i telekomunikacji, globalna konkurencja, wzrastające doświadczenie nabywców, rosnące znaczenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 429

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POLITYKA DYSTRYBUCJI

     

    Obejmuje wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczaniem wytworzonych produktów nabywcy. Zadaniem dystrybucji jest rozmieszczenie produktów na rynku w sposób umożliwiających nabywcom zakup pożądanych produktów w dogodnych dla nich warunkach, odpowiadającym im miejscu i czasie oraz po odpowiedniej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /6 725

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia produktu

     

    Produkt - product - produktem może być idea, usługa, towar lub ich kombinacja; wszystko, co jesteśmy w stanie zaoferować na rynku w celu zwrócenia uwagi, nabycia, użytkowania oraz konsumpcji, co może zaspokoić potrzebę lub pragnienie.

     

    Strategia produktu - proces dostosowywania produktu nowego lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 506

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Usługi towarzyszące sprzedaży towarów

     

    Produkt w marketingu nie ma wyłącznie materialnego charakteru. Mnóstwo produktów, to komponenty elementów materialnych i niematerialnych. Wzbogacanie oferty dóbr o różne usługi towarzyszące jest jedną z metod „poszerzania” produktu. Wymaga to min. podjęcia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 699

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Opakowanie produktu

     

    Większość produktów jest sprzedawana w odpowiednich opakowaniach. Opakowania dzielą się na transportowe, zbiorcze i jednostkowe. W kompozycji marketingowej opakowania spełniają ważne funkcje dystrybucyjne i promocyjne.

    >

    >

    >

    >

    >

    >

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 140

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy

     

     

    Znak towarowy lub marka to nazwa, termin symbol, napis, wzór albo ich kombinacja, kompozycja kolorystyczna, melodia lub zestawienie wszystkich tych elementów wykorzystywane w celu odróznienia danego produktu od produktów konkurencyjnych. Znak towarowy łączy w sobie pojęcie nazwy handlowej i marki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 778

    praca w formacie txt

Do góry