Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Wady reklamy telewizyjnej

     

    Wysokie koszty emisji. Mimo, że koszty dotarcia mogą być stosunkowo niskie, to koszt emisji w stacjach ogólnopolskich jest na tyle wysoki, że na taką reklamę stać tylko firmy zamożne, z dużymi budżetami reklamowymi.

    Wysokie koszty produkcji spotu telewizyjnego.

    Duża liczba...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /3 508

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zalety reklamy telewizyjnej

     

    Silne oddziaływanie na podstawowe zmysły: wzrok i słuch. Ponieważ zdecydowana większość odbiorców to wzrokowcy, więc re­klama telewizyjna jest stosunkowo łatwo zapamiętywalna.

    Szeroki zasięg w dotarciu do większości grup docelowych. Po­nad 98% Polaków ogląda telewizję...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 580

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama telewizyjna

     

    Za początek ery telewizji można uznać lata pięćdziesiąte XX wieku, kiedy to telewizja z ciekawostki technicznej przekształciła się w instytucję społeczną. Ponieważ uwadze reklamodawców nie umknął fakt, iż miliony widzów zaniechało gry w brydża, wypadów do kina, a nawet spotkań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 750

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy reklamy w dziennikach

     

    Podstawową formą reklamy w dziennikach jest reklama mo­dułowa - strony podzielone są na pewną określoną liczbę modułów, z których można tworzyć reklamy o prawie dowolnych formatach, będących wielokrotnością wymiarów jednego modułu.

    W dziennikach mamy do dyspozycji dwa rodzaje stron:...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 926

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wady dzienników

     

    Dzienniki często charakteryzuje stosunkowo niska jakość dru­ku. Nawet, jeśli możliwe jest wyemitowanie reklamy w pełnym kolorze, to nie jesteśmy w stanie uzyskać wysokiej jakości obrazu, ponieważ zarówno rozdzielczość, jak i jakość papieru są dość niskie.

    Dzienniki często mają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 377

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zalety dzienników

     

    Prasa, jako nośnik reklamy ma bardzo dużą pojemność informacyjną. W reklamie prasowej poza elementami graficznymi można umieścić stosunkowo dużą ilość tekstu, adresy i telefony punktów sprze­daży itp. Doskonale więc nadaje się do reklamy zawierającej dane techniczne lub szczegółowe...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 760

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama prasowa

     

    Precyzyjne ustalenie, kiedy po raz pierwszy pojawiło się zjawisko reklamy, nie jest możliwe. Wszystko wskazuje na to, że narodziła się ona wkrótce po powstaniu wymiany handlowej (oczywiście była to przede wszystkim reklama ustna). Prawdopodobnie już w czasach prehistorycznych pierwsi ludzie zachwalali...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /6 001

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Umiejętności menedżerskie

     

    Menedżerowie, chcąc skutecznie wypełniać swoje role kierownicze, muszą posiadać odpowiednie umiejętności rozumiane jako względnie trwała zdolność do zastosowania profesjonalnej wiedzy w sposób praktyczny, w celu uzyskania pożądanego rezultatu wdanej sytuacji działania. W literaturze poświęconej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 322

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Nawyki skutecznego i sprawnego menedżera

     

    Nawyki skutecznego i sprawnego menedżera (1)

     

    I. Zarządzając organizacją ma się do czynienia z cztero­ma sytuacyjnymi realiami, nad którymi nie ma w zasa­dzie możliwości sprawowania skutecznej kontroli

    1. czas szefa organizacji wydaje się należeć do wszyst­kich,

    2. menedżerowie dopóty będą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 600

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność promocji sprzedaży

     

    Promocja sprzedaży obejmuje wiele metod stymulujących zainteresowanie produktem i chęć wypróbowania go przez kupującego. W celu zwiększenia efektywności promocji sprzedaży, kierownictwo powinno obserwować jej wpływ na wysokość kosztów i wielkość sprzedaży. Chodzi tu o :

    -procent sprzedaży...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /772

    praca w formacie txt

Do góry