Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Seed capital

    Charakterystyka

    Inwestycje typu Seed Capital to inwestycje w podmioty znajdują się w bardzo wczesnym stadium rozwoju lub w Start-Upy nieposiadające udokumentowanego track record. Sytuacja taka skutkuje podwyższonym ryzkiem inwestycyjnym, a co za tym idzie wyższą oczekiwaną stopą zwrotu z inwestycji, jakiej...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.04.2011 Znaków /4 202

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Określanie celów jakości

    Charakterystyka

    Cele mają kluczowe znaczenie dla skuteczności działania organizacji. Brak jasno i prawidłowo sformułowanych celów sprawia, że firma zachowuje się na rynku niczym dryfujący okręt, który nie może trafić do żadnego portu. W działalności organizacji cele spełniają cztery podstawowe...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.04.2011 Znaków /6 251

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Komunikacja w zespole międzykulturowym

    Charakterystyka

    Komunikacja wg słownika języka polskiego to porozumiewanie się, przekazywanie myśli, udzielanie wiadomości, łączność.

    Jak twierdzi Stephen P. Robbins komunikacja musi składać się w równym stopniu z przekazywania informacji jak i zrozumienia ich. Bez tych elementów nie dojdzie do...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.04.2011 Znaków /2 677

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MEDIA REKLAMOWE

     

    prasa codzienna (*media bezpośrednie + mealing (wysyłanie do konkurencji, nabywców ulotek), *Internet

    radio

    bilboardy

    ulotki

    gazetki

    okno wystawowe (kino)

    miejsce sprzedaży (książki adresowe)

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /255

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RODZAJE CENTRÓW HANDLOWYCH

     

    wielofunkcyjne ośrodki handlowe

    zlokalizowane na obszarach miast mające zróżnicowaną sieć handlową np. hipermarket + dom towarowy

    powierzchnia sprzedażowa ok. 100 000 m2

    szeroki asortyment oferowanych towarów

    zróżnicowany poziom świadomych usług

    ośrodki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 443

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIE CEN

     

    NISKICH CEN cena – ilość (strona off price np. „Defekt”)

    Przynosi wiele korzyści do których należą ekonomika skali oraz działanie na dużym rynku zbytu. Zakłada ona utrzymanie cen na niskim poziomie akceptowanym przez szerokie grono nabywców przy eliminacji usług dodatkowych towarzyszących...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 337

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KSZTAŁTOWANIE SIĘ CEN I MARŻ

     

    CENA jest elementem marketing mix, za pomocą którego przedsiębiorstwo chce osiągnąć złożone

    cele, zaspokoić oczekiwania nabywców oraz wyróżniać się na rynku.

     

    FUNKCJE

    Profilująca odróżnianie się od konkurencji i tworzenie określonego wizerunku cenowego

    Regulacyjna oznacza...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 793

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PODSTAWOWE TEORIE HANDLU

     

    Usługowa podkreśla że istotą w dział. handlowej jest wytwarzanie usług, które polegają na stworzeniu klientom odpowiednich udogodnień przy sprzedaży.

    W teorii wyróżnia się 4 podst. kategorie wytwarzania usług:

     

    usługi związane (nie dają się oddzielić od zakupu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /953

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Handel

     

    Handel - to działalność gosp., polegająca na zawodowym pośredniczeniu w wymianie towarów czyli na ich zakupie w celu dalszej odsprzedaży. Funkcjonowanie handlu opiera się na pracy licznych przed., jedn. gosp., które włączając się w proces dystrybucji towarów pełnią wiele użytecznych funkcji zarówno...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 926

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketingowe strategie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych

     

    Obecne dziś zjawisko globalizacji, czyli "oderwanie się korzeni narodowych i terytorialne rozproszenie wielu węzłowych i strategicznych dziedzin działalności przedsiębiorstwa" (Michał Sawicki). wiąże się nierozerwalnie z pojęciem międzynarodowego marketingu. Przedsiębiorstwa mogą być w różnym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /17 307

    praca w formacie txt

Do góry