Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Czynniki determinujące znaczenie marketingu globalnego

     

    Do podstawowych czynników które wyznaczają znaczenie stosowania zasad marketingu globalnego zaliczyć należy globalizację rynków wynikłą przede przez wszystkim przemiany społeczno-polityczne w byłych krajach socjalistycznych (wśród nich Polska), prywatyzacja przedsiębiorstw i dążenie tych krajów do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /4 479

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing globalny

     

    Marketing globalny jest to działalność marketingowa przedsiębiorstwa będąca rezultatem przyjęcia orientacji globalnej. Oznacza to w praktyce dążenie firmy do zaspokajania potrzeb nabywców w różnych krajach za pomocą tych samych instrumentów marketingu, tego samego zestawu oferowanych wartości. Jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /7 518

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing globalny i jego założenia

     

    Marketing globalny jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia kraju pochodzenia. Ze względu na globalny charakter branż i produktów oraz globalny zasięg działalności marketing...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /9 997

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja

     

    Dystrybucja – firmy, które działają na terenie miasta posługują się kanałami, ale także miasto może być elementem kanału dystrybucji np. miasto może być pośrednikiem w przekazywaniu informacji, promowaniu. Oferty miast, regionów mogą być województwa, partnerzy (miasta partnerskie).

    Miasta...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /1 006

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KAMPANIA REKLAMOWA BANKU

     

    O względy i pieniądze klientów zabiega wiele różnych banków,

    oferujących podobne lub wręcz takie same usługi. Jak więc nakłonić klienta

    do tego, aby dzisiaj i w przyszłości korzystał z naszego właśnie, a nie innego banku?

    Można to osiągnąć przez zaprojektowanie skutecznej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /9 590

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dlaczego producenci nie dbają o swoją markę?

     

    Ponieważ nie wiedzą o tym, że marka ma tak duży wpływ na to, jak sprzedaje sięich produkt. Takie pytanie było zadane zresztą w badaniach. Okazało się, że tylko34 % respondentów (czyli menedżerów, biznesmenów, ludzi, którzy podejmują wfirmie kluczowe decyzje) wymieniło markę jako wartość, która...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /858

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dlaczego klienci chętniej wybierają produkty markowe?

     

    Wybierając produkt markowy uzyskujemy swego rodzaju gwarancję, że będziemysię nim mogli dłużej cieszyć i że produkt nas nie zawiedzie. Produkt markowy powoduje, że konsument czuje się bezpieczny przy wydawaniu swoich pieniędzy, ponieważ ma pewność, że kupuje towar dobrej jakości, funkcjonalny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /882

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dlaczego warto zadbać o swoją markę?

     

    Jeżeli nie wypracujemy sobie marek, to w momencie integracji z Unią Europejskąpolskie firmy będą stały na bardzo słabej pozycji. Oczywiście należy mieć produktwysokiej jakości, nowoczesny i poszukiwany na rynku, ale nawet mając taki produkt, a nie mając wypracowanej jego marki, można nie przebić...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /784

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marka

     

    American Marketing Association definiuje markę w następujący sposób :

    Marka to nazwa, termin, symbol lub ich kombinacja stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich grupy lub wyróżnienia ich spośród konkurencji.

     

    Marka zatem identyfikuje sprzedawcę lub producenta. Z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /5 212

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CELE, STRATEGIA, TAKTYKA DZIAŁANIA.

     

    Cele działania, strategia:

    zdobycie dominującej pozycji na rynku sprzedaży i wykonawstwa pokryć dachowych w określonym regionie.

     

    wykreowanie wizerunku firmy handlowo-wykonawczej oferującej możliwie szerokie spektrum wyrobów i akcesoriów powiązanych z tą dziedziną budownictwa, w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /6 472

    praca w formacie txt

Do góry