Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Dostosowanie i zróżnicowanie cen

     

    Firmy nie ustalają pojedynczej ceny, lecz całą ich strukturę odzwierciedlają zmiany geograficzne w kosztach, wymogi danego segmentu rynkowego, czas dokonywania zakupu, wysokość zamówień i inne czynniki. Jako rezultat stosowania zniżek, upustów i akcji promocyjnych firma rzadko uzyskuje ten sam zysk...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /2 321

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Działania marketingowe w poszczególnych fazach życia produktu

     

    Każdy produkt ma swój cykl życia na rynku, który składa się z następujących faz: wprowadzenia, wzrostu, nasycenia i spadku.

    >

    >

    >

    >

    >

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /2 058

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie dystrybucji

     

    Dystrybucja to działalność obejmująca planowanie, realizację i kontrolę fizycznego przepływu materiałów i finalnych produktów z miejsca pochodzenia do miejsca ich zbycia. Dystrybucja obejmuje wszelkie czynności związane z pokonywaniem przestrzennych, czasowych, ilościowych i asortymentowych różnic...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /2 258

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama

     

    Reklama polega na przekazaniu przez nadawcę (producent, agent handlowy, hurtownik) określonych informacji odbiorcy reklamy (konsument, producent). Informacje te przekazywane są przy wykorzystaniu różnych środków: mowy, tekstu pisania i obrazu. Reklama może dotyczyć określonego produktu lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /1 945

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketingowa koncepcja organizacji

     

    Koncepcja marketingowa opiera się na założeniu, że klucz do osiągnięcia celów organizacji leży w określeniu potrzeb i wymagań rynków docelowych oraz dostarczeniu pożądanego zadowolenia w sposób bardziej wydajny i skuteczny niż konkurenci.

    >

    >

    >

    >

    >

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /2 111

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wybór rynku docelowego

     

    Rynek docelowy obejmuje wszystkich potencjalnych klientów przedsiębiorstw. W zależności od wybranej strategii segmentacji wynikiem docelowym mogą być wszyscy klienci występujący na rynku bez ich różnicowania, wszyscy klienci występujący na rynku podzieleni są na segmenty rynku, określona grupa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /2 270

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STUDIUM PRZYPADKU Miller Brewing Company

     

    W 1972 r. Miller Brewing Company sprzedała 5 min beczek piwa w F978 r. wielkość tej sprzedaży wzrosła do 25 min beczek i wyniosła browar Millera na drugie miejsce w kraju. Wśród amerykańskich browarów Anheuser Bush był pierwszy, Schlitz spadł na trzecie miejsce, Pabst byt czwarty, a Goors piąty. Tych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /5 976

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cele reklamy

     

    Reklama jest to płatna forma nieosobistej prezentacji i promocji produktu lub usługi przez określonego nadawcę.

    Reklama podobnie jak cała promocja – zgodnie z regułą ADIA, ma na celu:

    A (attention) – przyciągnięcie uwagi,

    I (interest) – wzbudzenie zainteresowania produktem, marką, firmą,

    D...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /7 393

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PODAŻ, JEJ ZALEŻNOŚĆ OD CENY.

     

    PODAŻĄ nazywamy ilość dóbr i usług oferowaną przez sprzedawców w danym miejscu, czasie i po określonej cenie.

    Podaż jest kształtowana przez: popyt na dobra i usługi (popyt obecny, a zwłaszcza przyszły daje potencjalnemu producentowi sygnał o celowości i opłacalności przedsięwzię- cia), cenę...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /3 049

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    1.POPYT, JEGO ZALEŻNOŚĆ OD CENY.

     

    POPYTEM nazywamy zapotrzebowanie na dany towar lub usługę zgłaszane przez kupujących w danym miejscu, czasie i po określonej cenie.

    Należy jednak pamiętać, że sam zamiar, chęć nabycia konkretnego towaru pozwala jedynie ustalić popyt potencjalny. Popyt potencjalny jest to zapotrzebowanie na dany...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /2 056

    praca w formacie txt

Do góry