Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    E-commerce

     

    E-commerce – udostępnia część zawartości systemu przez Internet. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownik systemu działający w terenie i mający dostęp do Internetu (np. w siedzibie klienta) może korzystać z danych dostępnych w systemie, jak np. przeglądanie książki rozwiązań, przeglądanie nowych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /571

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Call Centre

     

    Call Centre – automatyzuje funkcję całościowego zarządzania centrum telefonicznym: pozwala min. na automatyczne kierowanie telefonów do odpowiednich osób, śledzenie zgłoszeń klientów, autoryzację zgłoszeń, przepływ informacji, rozwiązywanie problemów, a także pomiar efektywności działania. [11]...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /884

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Obsługa klienta

     

    Obsługa klienta - Kluczowymi informacjami dla działów marketingu i sprzedaży są możliwie szczegółowe dane o kliencie. Systemy CRM pozwalają na gromadzenie i przechowywanie w obrębie jednej bazy takich właśnie informacji, od danych teleadresowych do szczególnych preferencji klienta, jego upodobań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /699

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Definicja systemu CRM

     

    Od mniej więcej pół roku hasło CRM coraz częściej pojawia się w prasie, na konferencjach jako nazwa systemu informatycznego, który ma rozwiązać większość (jak nie wszystkie) problemy związane z obsługą działów sprzedaży i marketingu. (...) Wdrożenie tego typu oprogramowania, podobnie jak...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /2 413

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efficient Consumer Response (ECR)

     

    ECR - ( Efficient Consumer Response ) - Strategia Efektywnej Obsługi Konsumenta - jest nowoczesną strategią zarządzania łańcuchem dostaw, według której producenci, dystrybutorzy, handlowcy, detaliści i dostawcy usług logistycznych współpracują ze sobą w celu lepszego, szybszego i bardziej efektywnego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /7 484

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Co powinna zawierać dobra reklama

     

    Dobra reklama powinna zawierać: 1)zorientowanie na nabywcę; 2)koncentruje się na jednym pomyśle sprzedażowym; 3)skupia się na najważniejszych i przekonywujących argumentach; 4)prezentuje pomysł atrakcyjny, wyróżniający markę; 5)włącza w sposób szeroki aktualnego i potencjalnego nabywcę produktu;...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /624

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Franchising

     

    Franchising – jest to umowa między firmą macierzystą którą może być producent, hurtownik lub detalista a koncesjobiorcą czyli niezależnym podmiotem, który kupuje prawo własności lub prawo do zarządzania. Franchising stosuje się np. w barach szybkiej obsługi, sprzedaży samochodów, biurach...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /864

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing mix

     

    Marketing mix – chodzi oto, aby dzięki koordynacji narzędzi wywołać zjawisko synergii, powoduje że końcowy efekt łącznego oddziaływania kompozycji marketingowej jest większy niż suma efektów, jaką można by uzyskać w wyniku niezależnego stosowania poszczególnych instrumentów. Marketing mix nazywa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /785

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wyjaśnij pojęcie zbioru użyteczności oferty

     

    Składają się na nie trzy użyteczności : 1)użyteczność formy – jest pierwszym etapem, dokonuje się u producenta, muszą być wykorzystane maszyny, urządzenia, siła robocza; 2)tworzenie użyteczności miejsca i czasu tzn. to co nabrało formy musi być dostarczone do określonego miejsca i czasu aby...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /708

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola marketingu względem organizacji, konsumentów i w społeczeństwie

     

    Przedsiębiorstwa nie mogą dzisiaj przetrwać po prostu jedynie dobrze działać. Muszą one działać doskonale, jeśli mają odnieść sukces na coraz bardziej konkurencyjnym rynku globalnym. Nabywcy indywidualni i instytucjonalni stoją wobec ogromnej rzeszy dostawców szukających tylko możliwości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /1 824

    praca w formacie txt

Do góry