Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Reguła Taylora

    Charakterystyka

    Reguła Taylora jest zalecenie dla banku centralnego,na jakim poziomie ustalić krótkoterminową stopę procentową,aby sprzyjać osiągnięciu przez gospodarkę stanu równowagi,w sytuacji gdy poziom inflacji odchyla się od celu inflacyjnego średniookresowego,a tempo wzrostu gospodarczego...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.04.2011 Znaków /3 146

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reguła Taylora

    Charakterystyka

    Reguła Taylora jest zalecenie dla banku centralnego,na jakim poziomie ustalić krótkoterminową stopę procentową,aby sprzyjać osiągnięciu przez gospodarkę stanu równowagi,w sytuacji gdy poziom inflacji odchyla się od celu inflacyjnego średniookresowego,a tempo wzrostu gospodarczego...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.04.2011 Znaków /3 146

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Korzyści wynikające ze stosowania SIM

     

    Prawidłowe wykorzystanie możliwości, jakie daje system informacji marketingowej przynosi przedsiębiorstwu i jego kierownictwu wiele istotnych korzyści. Jak wykazują badania są to przede wszystkim:

    aktualne informacje i raporty - przy szybko zmieniającym się otoczeniu i złożoności problemów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /1 405

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota SIM

     

    "Istotą współczesnego marketingu jest dążenie do uzyskania przewagi na rynku poprzez lepsze dostosowanie oferty do potrzeb klientów. Tak sformułowana filozofia zarządzania firmą oznacza konieczność permanentnego pozyskiwania informacji o klientach, konkurentach i o procesach rynkowych." Dla zaspokojenia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /3 474

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Potrzeba gromadzenia i wykorzystywania informacji

     

    Współcześnie funkcjonująca firma, bez względu na to czy jest jedną z kilku, czy jedną z wielu firm na danym rynku, nie może obyć się bez gromadzenia i przetwarzania informacji. Jak pisze Philip Kotler trzy nowe zjawiska sprawiają, że zapotrzebowanie na informację jest obecnie większe niż...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /2 073

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Potencjalne obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia

     

    Nie wystarczy już mówić o orientacji marketingowej, gdyż jej pozycja, choć jeszcze słabo ugruntowana w jednostkach służby zdrowia (w przypadku Polski), zdaje się być nie do wyeliminowania. Konieczne zatem staje się generowanie rozwiązań w sferze marketingu dla sektora opieki zdrowotnej.

    Definiując...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /4 321

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POZYCJONOWANIE MAREK FIRM I PRODUKTÓW

     

     

    W latach 90. w Polsce daje się zauważyć zdecydowany wzrost zainteresowania markami. Ich znaczenie rośnie ze względu na korzyści jakie przynoszą one zarówno zarządom firm, jak i inwestorom. Proces lansowania i zarządzania markami, choć na świecie bardzo trudny i kosztowny, w naszym kraju -ze...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /9 562

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TEZA PRACY

     

    Praca ta ma udowodnić tezę, że wykorzystanie teorii marketingu i wdrożenie do w praktyce, dzięki odpowiedniej strategii marketingowej, jest niezbędnym warunkiem prawidłowego funkcjonowania Wizji TV na konkurencyjnym rynku telewizji cyfrowych.

     

    Praca ma dodatkowo udowodnić, takie tezy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /1 649

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zakres działań public relations

     

    Działalność public relations przybiera różne formy. W poniższym zestawieniu przedstawiono przykłady działań w ramach form PR. Współpraca ze środkami masowego przekazu zostały tutaj podzielone na formę prasową oraz formy radiową i telewizyjną.

    Forma prasowa

    działalność rzecznika...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /2 495

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ISTOTA PUBLIC RELATIONS

     

    Jednym z ważnych celów marketingowych jakie stawia sobie przedsiębiorstwo jest zbudowanie pozytywnego obrazu - wizerunku firmy. Podstawą dobrego wizerunku firmy jest jej „nienaganne zachowanie” na rynku. Składa się na nie przede wszystkim: utrzymanie wysokiej jakości produktów, ciągłe udoskonalenia i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /5 247

    praca w formacie txt

Do góry