Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Nadanie marki

     

    Producent powinien zadecydować, czy produkt, który chce zaoferować powinien być oznaczony marką i czy będzie odnosił z tego tytułu korzyści.

     

    Dawniej większość oferowanych produktów nie była oznaczana marką. Sprzedawano je prosto ze skrzynek czy beczek, nie informując nabywcy, kto jest ich...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /4 540

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Co to jest marka?

     

    Oznakowanie produktu składa się zwykle z jego nazwy, marka oraz etykiety. Spośród wymienionych elementów bardzo dużą rolę odgrywa marka.

    Należałoby się zastanowić, czym właściwie jest marka i dlaczego tak wielu producentów decyduje się na jej stosowanie? Jak wielką rolę odgrywa ona w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /2 324

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SZANSE I BARIERY INNOWACJI

     

    Innowacje stają się dzisiaj jedną z najważniejszych broni w walce konkurencyjnej , podstawowym elementem strategii dobrze zarządzanych przedsiębiorstw i to zarówno elementem działania ofensywnego , polegającego na wchodzeniu na nowe rynki , jak i działania defensywnego , chroniącego je przed...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /2 248

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    3. KREOWANIE I PROMOWANIE INNOWACJI

     

    Na zdolność do tworzenia i wykorzystywania innowacji ma zawsze duży wpływ inteligencja firmy .Decyduje ona o sposobie wykorzystania przez firmę posiadanych możliwości i okazji , zdolności dostosowania się do nowych sytuacji, tworzeniu i wprowadzaniu śmiałych koncepcji i rozwiązań wychodzących...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /4 263

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MENEDŻEROWIE I PRACOWNICY WOBEC INNOWACJI

     

    Innowacje mogą być kreowane przede wszystkim przez menedżerów .

    Muszą oni być osobiście zaangażowani w sprawę innowacji , muszą być osobami kreatywnymi , kierować w sposób wyzwalający twórczość i tworzyć klimat sprzyjający zmianom .

    Menedżerowie różnie podchodzą do innowacji . Ich...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /3 605

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    INNOWACJE W PRZEDSIĘBIORSTWIE

     

    Sukcesy przedsiębiorstw zależą dzisiaj coraz bardziej od ich podatności na innowacje . Innowacje stają się bowiem czynnikiem decydującym nie tylko o rozwoju i ekspansji jednostki , ale przede wszystkim o jej przetrwaniu .

    Innowacje rozumiane są jako dokonywane celowo zmiany , polegające na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /5 591

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania marketingowe

     

    Badania marketingowe są ważną częścią systemu infor-macji marketingowej. W literaturze przedmiotu możemy znaleźć wiele definicji badań marketingowych.

    Badania marketingowe to systematyczny i obiektywny proces gromadzenia, przetwarzania oraz prezentacji informacji na potrzeby podejmowania decyzji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /13 493

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Planowanie marketingowe

     

    Planowanie to powszechnie praktykowany rodzaj działalności człowieka, który umożliwia mu pewien stopień kontroli nad przyszłością. Jest to - mówiąc ściślej - podejmowanie bieżących decyzji, dotyczących przyszłych działań. Również marketing prowadzony przez firmę powinien być działalnością...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /18 535

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SPRZEDAŻ OSOBISTA.

     

    Według jednego ze znanych specjalistów promocji Andrzeja Sznajdera sprzedaż osobista jest swoistym elementem promocji. Różni się od pozostałych tym, że jej oddziaływanie wiąże się z bezpośrednim kontaktem z nabywcą.

    Podstawowe zadania sprzedaży osobistej polegają na nakłanianiu potencjalnego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /1 014

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    FUNKCJE PROMOCJI.

     

     

    FUNKCJA INFORMACYJNA.

     

    Funkcja informacyjna jest niezbędnym warunkiem orientacji marketingowej. Jej głównym zadaniem jest dostarczenie obecnym i potencjalnym klientom informacji, które mają zmierzać do przełamania bariery nieznajomości rynku, oraz przyczynić się do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /1 825

    praca w formacie txt

Do góry