Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Znaczenie branży piwowarskiej dla gospodarki kraju

     

    Całkowita wielkość sprzedaży rynku piwnego w Polsce wynosi 24 mln hektolitrów rocznie czyli - w wymiarze finansowym - ponad 9 mld PLN. Jest to kwota równa wydatkom państwa na obronność przewidzianym w budżecie na 2001 r. Korzyści z naszej działalności czerpią nie tylko Akcjonariusze, ale także...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /646

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polski rynek piwa

     

    Polskie browary sprzedały w ubiegłym roku o około 113 tys. hl piwa więcej niż w roku 2000. Oznacza to, że konsumpcja wzrosła o 22,6 mln półlitrowych kufli piwa w porównaniu z rokiem 2000. Polskie browary ulokowały ogółem na rynku ponad 24,1 mln hl piwa - o ok. 0,5% więcej niż w roku 2000. Dynamika...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /3 057

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Estetyka reklamy

     

     

    Reklama jest jako nieustanne stwarzanie potrzeb, których nie odczuwamy.

    Reklama pasty Signal, mydła Lux czy szamponu Pantene Pro-V stwarza przede wszystkim zapotrzebowanie na biel zębów aktorki, gładkość jej skóry, czy bujność włosów – pobudzając tym samym naturalną potrzebę kobiety bycia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /2 933

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywność reklamy

     

    Dobre planowanie i kontrola reklamy zależą od zdolności mierzenia jej efektywności. Do tej pory ilość podstawowych badań nad efektywnością reklamy jest niewielka.

    Twórcy reklamy muszą umieć wykorzystać modę i istniejące trendy dla budowania komunikatu reklamowego. Reklama nie może funkcjonować...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /851

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Parytet konkurencyjny

     

    Metoda ta polega na kojarzeniu poziomu całkowitych wydatków konkurenta lub wielkości wydatków reklamowych przypadających na punkt procentowy udziału w rynku. Podejście to określa się również jako równanie z konkurentami lub równanie udziału rynkowego. Jest bardzo ważne, aby w ustanawianiu budżetu na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /677

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zaspokajanie potrzeb konsumenta

     

    Natomiast na tym etapie marketing nie poprzestaje. Aby zaspokoić potrzeby konsumenta, czyli spełnić kolejny warunek istnienia marketingu, konieczne jest sprecyzowanie rynku docelowego. Jest to jedna lub więcej określonych grup potencjalnych nabywców, do których organizacja kieruje swój program marketingowy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /2 511

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Identyfikacja potrzeb konsumenta

     

    Identyfikacja potencjalnych potrzeb konsumentów z pozoru może wydawać się banalnie łatwa. Natomiast kiedy zgłębimy się w specyfikację marketingu, okazuje się, że nie jest to takie proste. Dla uwiarygodnienia powyższego stwierdzenia można podać kilka przykładów klęsk produktów na rynku: trzy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /3 828

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DECYZJA DOTYCZĄCA ZASIĘGU ODDZIAŁYWANIA MARKI

     

    Tworząc nazwę marki i jej wizerunek producent powinien zastanowić się, na jakim obszarze chciałby wykorzystywać tę markę do sprzedaży własnych produktów. W przeszłości zdarzało się często tak, że firmy, które próbowały zastosować dotychczasową lokalną markę przy wprowadzaniu produktu na nowe...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /4 839

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WYBÓR STRATEGII MARKI

     

    Jedną z najważniejszych decyzji podejmowanych w trakcie budowy marki jest wybór odpowiedniej strategii. Podczas tworzenia strategii rozwoju marki należy rozważyć poniższe elementy związane z budowaniem znajomości marki pośród konsumentów1:

     

    brak rozpoznania marki,

    rozpoznanie marki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /9 127

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    NIENARUSZALNE PRAWA TWORZENIA MARKI

     

    1. Prawo ekspansji

    Siła marki jest odwrotnie proporcjonalna do jej zakresu.

    2. Prawo zawężania

    Marka staje się tym silniejsza, im węższego zakresu dotyczy.

    3. Prawo rozgłosu

    Marki powstają w drodze rozgłosu, a nie reklamy.

    4. Prawo reklamy

    Gdy marka się narodzi, do jej utrzymania przy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Maria Dodano /12.04.2011 Znaków /2 158

    praca w formacie txt

Do góry