Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Agent ubezpieczeniowy

    Charakterystyka

    Agent ubezpieczeniowy - zgodnie z przepisami polskiego prawa, agentem ubezpieczeniowym jest osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, upoważniony przez zakład ubezpieczeń do stałego zawierania umów ubezpieczenia na rzecz tego zakładu lub pośredniczenia przy zawieraniu umów...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.04.2011 Znaków /2 803

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Agent ubezpieczeniowy

    Charakterystyka

    Agent ubezpieczeniowy - zgodnie z przepisami polskiego prawa, agentem ubezpieczeniowym jest osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, upoważniony przez zakład ubezpieczeń do stałego zawierania umów ubezpieczenia na rzecz tego zakładu lub pośredniczenia przy zawieraniu umów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.04.2011 Znaków /2 803

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Agent ubezpieczeniowy

    Charakterystyka

    Agent ubezpieczeniowy - zgodnie z przepisami polskiego prawa, agentem ubezpieczeniowym jest osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, upoważniony przez zakład ubezpieczeń do stałego zawierania umów ubezpieczenia na rzecz tego zakładu lub pośredniczenia przy zawieraniu umów...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.04.2011 Znaków /2 803

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady rachunkowości

    Charakterystyka

    Podstawowe zasady rachunkowości to usankcjonowane przepisami prawa oraz powszechnie akceptowane zasady i logika stojące za standardami rachunkowości. Stanowią one bazę do tworzenia w przedsiębiorstwie polityki rachunkowości.

    Zasady rachunkowości to zbiór reguł oraz norm znajdujących...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.04.2011 Znaków /4 161

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja promocji

    Charakterystyka

    Organizacja promocji polega na zaplanowaniu i koordynacji zadań i funkcji pracowników organizacji i jednostek zewnętrznych związanych z działaniami promocyjnymi realizowanymi przez przedsiębiorstwo. Wykorzystywane formy organizacyjne obejmują struktury macierzowe i projektowe, gdyż...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.04.2011 Znaków /575

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wskaźnik rentowności inwestycji

    Charakterystyka

    Wskaźnik rentowności inwestycji ROI (return on investment) stosunek zysku netto do nakładów inwestycyjnych ( aktywów ogółem). Mówimy o nim wtedy gdy aktywa ogółem stanowią nakłady inwestycyjne firmy. Wskaźnik ROI określa zdolność aktywów do generowania zysku, bez względu na to, w...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.04.2011 Znaków /824

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wskaźnik rentowności inwestycji

    Charakterystyka

    Wskaźnik rentowności inwestycji ROI (return on investment) stosunek zysku netto do nakładów inwestycyjnych ( aktywów ogółem). Mówimy o nim wtedy gdy aktywa ogółem stanowią nakłady inwestycyjne firmy. Wskaźnik ROI określa zdolność aktywów do generowania zysku, bez względu na to, w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.04.2011 Znaków /824

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wskaźnik rentowności inwestycji

    Charakterystyka

    Wskaźnik rentowności inwestycji ROI (return on investment) stosunek zysku netto do nakładów inwestycyjnych ( aktywów ogółem). Mówimy o nim wtedy gdy aktywa ogółem stanowią nakłady inwestycyjne firmy. Wskaźnik ROI określa zdolność aktywów do generowania zysku, bez względu na to, w...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.04.2011 Znaków /824

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ewidencja papierów wartościowych

    Charakterystyka

    Rynek kapitałowy i rynek pieniężny tworzą transakcję instrumentami finansowymi o charakterze własnościowym i wierzycielskim (np. akcje, obligacje, weksle, bony skarbowe). Instrumenty te są tradycyjnie nazywane papierami wartościowymi, czyli tak zwanymi instrumentami pierwszej...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.04.2011 Znaków /5 088

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Agencyjna teoria przedsiębiostwa

    Charakterystyka

    Agencyjna teoria przedsiębiorstwa inaczej teoria agencji jest szczególnie użyteczna dla

    wyjaśnienia złożonych stosunków między menedżerami a właścicielami. Nowym sposobem

    definiowania firmy jest określenie jej jako splotu kontraktów. Niestety kontrakt nie zawsze

    określa czyjejś...

    Ocena / Kategoria / Mikroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.04.2011 Znaków /4 613

    praca w formacie txt

Do góry