Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Cechy zarządzania wg Petera Druckera.

     

    Peter Drucker wyróżnia 7 podstawowych cech zarządzania:

     

    Zarządzanie współczesne dotyczy przede wszystkim ludzi – jego celem jest takie współdziałanie wielu osób, które pozwala zneutralizować słabości oraz maksymalnie wykorzystać talenty i silne strony pracowników. Ludzie są najważniejszym...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /3 886

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TQM - Total Quality Managment

     

    TQM to nowa filozofia tworząca szanse nadążania za kierunkiem wytyczanym przez dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa na całym świecie

     

    Rzeczywiste realizowanie TQM na co dzień oznacza konieczność przełamywania przyzwyczajeń, tradycji a także systematyczne podnoszenie kwalifikacji, wymóg...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 607

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTA

     

    Prawa:

    Umieszczenie swoich danych w rejestrze klientów spełniających wymagania norm odnośnie SZJ.

    Powoływanie się na certyfikat w działalności reklamowej i promocyjnej.

    Stosowanie znaku certyfikacyjnego SZJ zgodnie z ustaleniami.

    Otrzymywanie od PCBC zmian uregulowań prawnych i...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 513

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Korzyści z certyfikacji

     

    Usprawnienie zarządzania i umożliwienie utrzymania stabilności procesu.

    Dowód wprowadzenia właściwego nadzoru w przedsiębiorstwie.

    Zmniejszenie kosztów i zapewnienie określonej jakości produktu.

    Zwiększenie konkurencyjności firmy jako dostawcy, a zatem i oferowanych przez niego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /519

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cele przedsiębiorstwa / wg ISO 9000

     

    Osiągnięcie i utrzymanie jakości wytwarzanego wyrobu (usługi), aby ciągle spełniały potrzeby nabywcy,

    Zapewnienie zaufania swojemu kierownictwu, że zamierzona jakość jest osiągana i utrzymywana,

    Zapewnienie zaufania kupującym, że zamierzona jakość jest lub będzie na pewno...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /726

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zapewnienie jakości

     

    Zapewnienie jakości - jakość stanowi odpowiedzialność wszystkich pracowników. (Jednoosobowo odpowiedzialny jest dyrektor). Zapewnienie jakości skupia się na zapobieganiu występowania błędów poprzez zapewnienie, że każda praca została wykonana dobrze za pierwszym razem. Oznacza to, że wszystkie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /585

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PHILIP B. CROSBY

     

    PHILIP B. CROSBY – znany praktyk, doradca i autor kilku książek z zakresu jakości. Jego koncepcja zarządzania jakością opiera się na idei systemu pracy bezusterkowej (zasada „zera defektów”), nowej kulturze przedsiębiorstwa oraz pojmowaniu jakości jako zgodności z wymogami. Założenia jego koncepcji...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 087

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KAORU ISHIKAWA

     

    KAORU ISHIKAWA - roli jaką odegrał w japońskim ruchu poprawy jakości w latach 60. zawdzięcza przydomek Ojca Kół Jakości .

    W swojej książce zatytułowanej „What is Total Quality Control?” Ishikawa stwierdza, że istnieje siedem instrumentów „niezbędnych w kontroli jakości”. Te instrumenty to...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 091

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    JOSEPH M. JURAN

     

    JOSEPH M. JURAN – był drugim człowiekiem, który zajmował się w Japonii problemami jakości. W 1950 roku wydał obszerne dzieło „ The Quality Control Handbok” ( Podręcznik kontroli jakości), dzięki któremu zyskał ogromne uznanie. Wkrótce po opublikowaniu tejże książki Juran wyjechał do Japonii, by...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 744

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    W. EDWARDS DEMING

     

    W. EDWARDS DEMING - zwany jest liderem japońskiej rewolucji; był pierwszym amerykańskim specjalistą, który w sposób metodyczny przekazywał japońskim menedżerom wiedzę na temat jakości. Zanim wyjechał do Japonii, pracował w amerykańskim Biurze Spisów Ludności. Uczył tamtejszych pracowników...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /3 591

    praca w formacie txt

Do góry