Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Organizacja nieformalna

     

    Mała grupa – to zbiór osób stykających się ze sobą na tyle, aby każda z nich zyskała zasób wrażeń o pozostałych osobach jako indywidualnych wystarczający co najmniej do utrwalenia sobie samego faktu ich obecności.

    Organizacja nieformalna stanowi sieć osobistych powiązań między pracownikami...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /3 055

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Struktura organizacyjna

     

    Struktura organizacyjna jest to ogół takich stosunków między częściami zorganizowanej całości oraz między nimi a całością, które mają znaczenie ze względu na jej organizację. Tak zdefiniowana struktura organizacyjna jest przedstawiona w dwóch ujęciach: statycznym i dynamicznym.

    Statyczna struktura...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /3 082

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja wirtualna

     

    Wirtualny – (z łac. wirtus – moc) skuteczny, teoretycznie możliwy

    Korporacja wirtualna jest tymczasową siecią niezależnych przedsiębiorstw, dostawców, odbiorców, a nawet konkurentów, połączonych dzięki technologii informacyjnej by natychmiast wykorzystać nadarzającą się, szybko mijającą...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 350

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Styl zarządzania europejskiego

     

     

    Większa stabilność zatrudnienia, nawet w warunkach kryzysu

    Wolniejszy awans, dłuższe okresy realizacji podstawowych zadań

    Częstsza rotacja na stanowiskach pracy (praca w różnych jednostkach organizacyjnych).

    Ostrożne posługiwanie się technokratycznymi instrumentami...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 018

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etapy sytuacji kryzysowej

     

    Wykrywanie sygnałów:

    obejmuje właściwą interpretacje pierwszych sygnałów które pojawiają się przed wystąpieniem sytuacji kryzysowej, wskazują na możliwość jej wystąpienia

    przygotowanie i działania prewencyjne:

    polega na wykonywaniu wszystkiego co możliwe w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 808

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Style kierowania ludźmi

     

    Wybór takiego a nie innego stylu kierowania warunkowany jest przez cały szereg czynników.

    Pierwszą grupę stanowią wewnętrzne czynniki modyfikujące. Są to doświadczenia lidera z zakresu kierowania grupą i jego ocena tych doświadczeń. Innymi słowy chodzi tu o postrzeganie siebie samego w trakcie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /6 647

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STYLE KIEROWANIA

     

    Na jakość stosunków międzyludzkich w zespole pracowniczym olbrzymi wpływ wywiera osobowość kierownika i jego styl kierowania. Szczególne znaczenie ma tu empatia, czyli umiejętność wczuwania się w sytuacje podwładnych i rozumienia ich oraz tolerancja, czyli zdolność do akceptacji odmiennych...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /7 408

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przywództwo

     

    Przywództwo - pewien proces, właściwości; jako proces polega na użyciu wpływu bez sięgania po środki przymusu z zamiarem kształtowania celów grupy, organizacji oraz motywowania zachowań nastawionych na osiąganie tych celów; jako właściwość jest zestawem cech przypisywanych jednostkom, które są...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 276

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady motywowania

     

    Indywidualizacja - polega na traktowaniu każdego z podwładnych w sposób odmienny. Oceniając efekty pracy, jako podstawowe kryterium należy uwzględnić faktyczne kwalifikacje, posiadane predyspozycje, wymagany na danym stanowisku zakres obowiązków. Każdy człowiek posiada własną, indywidualną...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 514

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Motywacja pracowników

     

    MOTYWACJĘ uznaje się za najważniejszą funkcję zarządzania. Celem motywacji jest uzyskanie określonego zachowania drugiej osoby.

    MOTYW - wewnętrzne przekonanie. Istota motywacji polega na doborze określonych bodźców do odpowiednich potrzeb.

    Dwanaście zasad wydobywania z ludzi tego co...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /5 875

    praca w formacie txt

Do góry