Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    ZASADY KONSTRUKCJI BIZNES-PLANU

     

    Nie istnieje algorytm na przygotowanie efektywnego, skutecznego biznes-planu, lecz istnieją pewne reguły, których należy przestrzegać przy jego konstrukcji. Należy zachować przejrzystą i czytelną strukturę planu.

    Dobrze skonstruowany biznes-plan powinien zawierać przynajmniej następujące...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 981

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CELE I ZAKRES BIZNES-PLANU

     

    W każdym biznes-planie najważniejszy jest cel. Cel określa użyteczność finalną podejmowanych działań, które są treścią planu.

    Cele można podzielić na:

    cele strategiczne

    cele taktyczne

    cele operacyjne

     

    Cele strategiczne – to cele długoterminowe o charakterze rozwojowym (np.:...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 184

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RODZAJE BIZNES-PLANÓW

     

    Najczęściej występuje jako plan przedsięwzięcia dochodowego, to jest skierowanego na przyszły dochód, zysk. W zależności od potrzeb i tematu poruszanego w biznes-planie, można otrzymać dokładniejsze określenia:

    plan małego biznesu

    plan zadania inwestycyjnego

    plan modernizacji...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /660

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WSPÓLNE CECHY BIZNES-PLANÓW

     

    Mimo znacznych różnic między biznes-planami, można wyodrębnić wspólne cechy takie jak:

    celowość,

    konkretność,

    zwięzłość,

    przejrzystość,

    kompleksowość,

    funkcjonalność,

    realność,

    użyteczność,

    elastyczność

    Te dziewięć cech stanowi...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /821

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ISTOTA BIZNES-PLANU

     

    Istotą biznes-planu jest sformułowanie zamierzeń na bliższą lub dalszą przyszłość, z ustaleniem zadania podstawowego (konkretnego przedsięwzięcia) lub zestawu zadań do wykonania, celów, środków i sposobów działania.

    Przedsięwzięciem planowanym może być na przykład: inwestycja finansowana...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /917

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Po co mi biznes plan?

     

    Wszyscy początkujący przedsiębiorcy kierują swoje wszystkie działania na zdobycie rynku, a właściwie – miejsca na rynku. W warunkach silnej konkurencji wejście na rynek jest bardzo trudne. Nawet oferta nowych, doskonalszych, jakościowo lepszych produktów lub usług nie gwarantuje utrzymania się na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 314

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zalety i wady delegowania uprawnień

     

     

    Zalety: Pracownik, któremu przekazano część uprawnień przyczynia się do odciążenia menadżera, który może przez to zająć się np. problemami firmy z którymi tylko on sobie radzi. Czasami podwładny może być lepiej przygotowany do rozwiązania konkretnego problemu niż sam menadżer.

    Delegowanie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 133

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Delegowanie uprawnień

     

    Delegowanie uprawnień –to powierzanie przez menadżerów swoim podwładnym części swoich obowiązków i uprawnień.

    Autorytet formalny – władza zalegalizowana przez organizację.

    Autorytet nieformalny – szacunek pracowników (nie posiada jednak funkcji kierowniczej).

    Podstawową przyczyną delegowania...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /831

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mc GREGOR

     

    Mc GREGOR – był twórcą teorii “X i Y”, która jest odzwierciedleniem postrzegania pracownika przez pryzmat pozytywny “Y” i negatywny”. Nie należy postrzegać pracownika wyłącznie negatywnie lub pozytywnie – wszystko jest zależne od danej sytuacji. Pracodawca przyjmując nas do pracy postrzega nas...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /1 176

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etapy racjonalnego podejmowania decyzji

     

    Etapy racjonalnego podejmowania decyzji – rozeznać i zdefiniować sytuację decyzyjną; zidentyfikować właściwe warianty i ocenić każdy z nich z punktu widzenia wykonalności, wystarczalności i konsekwencji; wybrać wariant najlepszy; wdrożyć wybrany wariant; obserwować i ocenić rezultaty wybranego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Keira Dodano /18.04.2011 Znaków /2 523

    praca w formacie txt

Do góry