Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    PROCES ZARZĄDZANIA I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ.

     

    Przez proces zarządzania rozumie się ciąg, łańcuch, pasmo zmian zachodzących w bezpośrednio następujących po sobie lub zachodzących na siebie chwilach intencjonalnie wyróżnionych pod pewnym względem jako pewna całość. Krzyżanowski przyjmuje zarządzanie jako wielce złożony proces polegający na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /5 211

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozpiętość kierowania

     

    Rozpiętość kierowania decyduje o liczbie szczebli w strukturze, a więc decyduje o długości linii komunikacyjnej. W teorii struktur jest sformułowana teza, że im mniejsza przeciętna rozpiętość kierowania, a więc im mniejsza liczba podwładnych kieruje kierownik tym liczba szczebli zarządzania jest...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /4 619

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RESTRUKTURYZACJA ORGANIZACYJNA

     

    Celem restrukturyzacji organizacyjnej jest poprawa sprawności i efek­tywności działania kadry zarządzającej poprzez istotne zmiany w struk­turze organizacyjnej. Stosunkowo rzadko występuje jako wyizolowane zjawisko, natomiast często towarzyszy restrukturyzacji zakresu działa­nia czy restrukturyzacji...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /10 352

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sprzedaż wydzielonych części firmy

     

    Pozbywanie się części firm polega na wydzieleniu z firmy pewnych całości i ich sprzedaż innym przedsiębior­stwom lub osobom, tak iż przestają one stanowić całość z firmą macierzystą.

    Sprzedaż części Firmy jest formą normalnych zachowań przedsię­biorstwa, w odpowiedzi na zmiany zachodzące w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /4 614

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Nabycie firmy

     

    Nabycie firmy polega na zakupie i włączeniu do przedsiębiorstwa innej firmy lub wyodrębnionej części innej firmy. Transakcja ta przyj­muje przeważnie formę oferty przetargowej

    Wybór firmy (czy jej części), która może być nabyta przez przedsiębiorstwo, odbywa się według różnych kryteriów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /4 786

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RESTRUKTURYZACJA OPERACYJNA

     

    Restrukturyzacja operacyjna często nazywana jest restrukturyzacją zakresu działania. Podstawowymi przyczynami restrukturyzacji operacyjnej jest zagrożenie przejęciem i wadliwa struktura rządzenia firmą, a także zmiany zachodzące w otoczeniu oraz chęć poprawy kondycji przedsiębiorstwa.

    Celem...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /2 296

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROJEKTOWANIE STANOWISK PRACY

     

     

    Projektowanie stanowisk pracy polega na określeniu zakresu obowiązków dla poszczególnych pracowników w przedsiębiorstwie.

    W ramach projektowania stanowiska pracy mamy do czynienia bezpośrednio ze specjalizacją stanowisk pracy. Określa ona zakres podziału ogólnych działań i zadań na mniejsze...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /2 527

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Typy zachowań w procesie komunikowania się

     

     

    Różne typy zachowań uczestników komunikowania się pozwalają na wypracowanie najlepszej strategii, która doprowadzi do osiągnięcia zamierzonego celu.

    O sprawności funkcjonowania instytucji przesądza bez wątpienia odpowiednia organizacja pracy własnej i podległego zespołu pracowników każdego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /9 987

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak skutecznie oceniać kompetencje?

     

    Najistotniejszym bogactwem organizacji są ludzie chętni do wykonywania swojej pracy na najwyższym poziomie posiadanych kompetencji. Ale jak badać poziom kompetencji pracowników i jak wykorzystać uzyskane informacje ? Odpowiedzią na powyższe pytania jest metoda zwana Centrum Oceny (Assessment/Development...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /4 184

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Elementy i rodzaje kompetencji

     

    Istnieją różne poglądy na temat elementów kompetencji. Niektórzy utrzymują , że pojęcie kompetencji obejmuje zachowanie poszczególnych osób w trakcie pełnienia powierzonych im funkcji oraz wiedzę i umiejętności , które mają wpływ lub też leżą u podstaw tego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Isabelle Dodano /19.04.2011 Znaków /4 522

    praca w formacie txt

Do góry