Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Total Quality Management (TQM)

     

    Kompleksowe zarządzanie jakością TQM jest to strategiczne zaangażowanie najwyższego kierownictwa na rzecz zmiany całego podejścia do prowadzenia takiej działalności, która uczyniłaby jakość najważniejszym czynnikiem we wszystkich poczynaniach organizacji. W ciągu ostatnich 4 lat znaczne zmiany w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /1 254

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dywersyfikacja

     

    Dywersyfikacja oznacza zróżnicowanie działalności gospodarczej, rozszerzenie asortymentu produkcji i sprzedaży, odchodzenie od jednobranżowości. Proces dywersyfikacji polega na rozwijaniu przez istniejące zakłady nowych rodzajów produkcji, tworzeniu nowych zakładów wytwarzających różne produkty i na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /1 522

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etapy zarządzania

     

    Etapy zarządzania:

    -Analiza strategiczna

    -Generowanie wyjściowych wariantów strategii

    -Ocena i wybór strategii

    -kontrola i weryfikacja strategii

    Koncepcja zarządzania obejmuje:

    -Analizę pozycji wyjściowej firmy i perspektywy jej rozwoju

    -identyfikacje celów firmy oraz określenie na ile obecne...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /1 377

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady tworzenia strategii

     

    Zasady tworzenia strategii:

    1. Przedsiębiorstwo musi posiadać dobrze zorganizowany system informacji. W swoim systemie musi ono i powinno posiadać dane o

    -światowych tendencjach w polityce, nauce i technice, ekonomii, demografii i ekologii

    -pracy i zamierzeniach placówek nauk-badawczych.

    -postępie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /2 733

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metody portfelowe w analizie strategicznej

     

    Metody portfelowe w analizie strategicznej głównie dotyczą analizy stanu przedsiębiorstwa w jakim się to przedsiębiorstwo znajduje bądź będzie znajdować. Metody portfelowe mają za zadanie :

    Ukazanie zrównoważenia bądź niezrównoważenia rozwoju przedsiębiorstwa za pomocą prostych...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /1 019

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza strategiczna i jej podstawowe metody

     

    Analiza strategiczna jest podstawowym elementem konstruowania przyszłej strategii firmy. Dostarcza niezbędnych informacji dotyczących obecnej sytuacji przedsiębiorstwa i otoczenia w jakim się to przedsiębiorstwo znajduje oraz przedstawia ewentualne perspektywy na przyszłość. Do obszarów analizy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /1 631

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cele strategiczne przedsiębiorstwa

     

    Cele i zadania, a więc to, co przedsiębiorstwo chce osiągnąć w przyszłości oraz to, co musi zrobić, aby zapewnić sobie warunki długotrwałej egzystencji i osiągnąć te cele.

    Do ( głównych ) celów strategicznych można zaliczyć:

    Maksymalizację zysku lub osiągnięcie zadawalającego poziomu...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /523

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wizja firmy

     

    Wizja firmy- opis wizerunku przedsiębiorstwa w stosunkowo odległej przyszłości przedstawiający wynik jego rozwoju ( pozycja na rynku i w otoczeniu ), przy założeniu możliwie najlepszych uwarunkowań i zgodnie z nadziejami oraz marzeniami kierownictwa. Wizja oznacza punkt orientacyjny wskazujący stan...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /996

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Misja firmy

     

    Misja firmy- koncepcja biznesu firmy, idea jaj rozwoju, jej przesłanie; ogólna obietnica wyrażona w kategoriach rynkowych. Określa ona powód istnienia firmy, nadaje ogólny kierunek jej rozwoju i określa pośrednio dziedziny, którymi jest w stanie się zająć i chce się zajmować. Określenie misji jest...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /814

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Obszary analizy przedsiębiorstwa

     

    Obszarami analizy przedsiębiorstwa jest: otoczenie konkurencyjne oraz otoczenie globalne. Na otoczenie konkurencyjne składają się: klienci, dostawcy i konkurenci. Jeśli chodzi o dostawców oddziałują oni na decyzję przedsiębiorstw w różny sposób, polega to między innymi na kształtowaniu cen towarów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Amber Dodano /20.04.2011 Znaków /2 603

    praca w formacie txt

Do góry