-
Ocena brak
Instrument pochodny
CharakterystykaInstrumteny pochodne- Derywaty są instrumentami finansowymi opartymi na innych instrumentach (w szczególności papierach wartościowych), lub kursach walutowych, od których zależy ich wartość. Bazą instrumentów pochodnych są zazwyczaj instrumenty rynku kapotałowego, takie jak akcje czy...
-
Ocena brak
Okres zapadalności
CharakterystykaOkres zapadalności - termin stosowany najczęściej w ekonomii. W literaturze najczęściej spotyka się definicję okresu zapadalności jako przedziału czasowy pomiędzy datą, na którą sporządzona jest informacja, a datą spłaty należności. W praktyce wyróżniamy dwa rodzaje okresów...
-
Ocena brak
Okres zapadalności
CharakterystykaOkres zapadalności - termin stosowany najczęściej w ekonomii. W literaturze najczęściej spotyka się definicję okresu zapadalności jako przedziału czasowy pomiędzy datą, na którą sporządzona jest informacja, a datą spłaty należności. W praktyce wyróżniamy dwa rodzaje okresów...
-
Ocena brak
Okres zapadalności
CharakterystykaOkres zapadalności - termin stosowany najczęściej w ekonomii. W literaturze najczęściej spotyka się definicję okresu zapadalności jako przedziału czasowy pomiędzy datą, na którą sporządzona jest informacja, a datą spłaty należności. W praktyce wyróżniamy dwa rodzaje okresów...
-
Ocena brak
Metoda Stiegersa-Reeda
CharakterystykaGeneralnie rzecz ujmując celem systemów wartościowania pracy jest opracowanie systemu wynagradzania. Istotą metod analitycznych służących temu celowi jest określenie relatywnej wartości stanowisk pracy z uwzględnieniem specyficznej dla danego przedsiębiorstwa struktury stanowisk...
-
Ocena brak
Kreowanie wizerunku sklepu
DefinicjaKreowanie wizerunku sklepu to wszelkie działania prowadzące do tego, że nasz sklep jest chętnie odwiedzany przez klientów, a nasze produkty chętnie przez nich kupowane i rozpoznawalne na rynku.
Czynniki wpływające na kreowanie wizerunku sklepu potencjał firmy rodzaj branży w jakiej działa... -
Ocena brak
Kreowanie wizerunku sklepu
DefinicjaKreowanie wizerunku sklepu to wszelkie działania prowadzące do tego, że nasz sklep jest chętnie odwiedzany przez klientów, a nasze produkty chętnie przez nich kupowane i rozpoznawalne na rynku.
Czynniki wpływające na kreowanie wizerunku sklepu potencjał firmy rodzaj branży w jakiej działa... -
Ocena brak
Metoda Myers-Briggs
CharakterystykaAmerykańscy psycholodzy pod kierunkiem Katharine Cook Briggs oraz jej córki Izabeli Briggs Myers przez ponad 50 lat zastanawiali się co ma wpływ na sposób odbierania tych samych komunikatów przez różnych ludzi. Podstawą ich badań była teoria Carla G. Junga, szwajcarskiego psychiatry. W...
-
Ocena brak
Leasing operacyjny
Leasing operacyjnyLeasing operacyjny - ( zwany również usługowym ), polega na czasowym udostępnianiu środka, bez przeniesienia prawa własności.
Przedmiot leasingu operacyjnegoPrzedmiotem leasingu operacyjnego mogą być przede wszystkim sprzęt komputerowy, samochody osobowe i ciężarowe oraz...
-
Ocena brak
Uniwersalny kod przemówień
<h3 align"center"<small<small<font face"tahoma, arial, Verdena, Helvetica"Połącz dowolne zdanie z rubryki I z dowolnymi zdaniami z rubryk II, III i IV, a otrzymasz uniwersalny tekst. Ilość możliwych kombinacji wynosi 10000, wystarczy na 40 godzin przemówienia.</font</small</small</h3
<table...