Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Zakres i rola badań marketingowych w przedsiębiorstwie.

     

    Punktem wyjścia działalności przedsiębiorstwa na rynku są badania marketingowe obejmujące, działalność związaną ż systematycznym gromadzeniem danych i ich analizą w celu udoskonalenia procesów decyzyjnych. Struktura informacyjna przedsiębiorstwa jest niezwykle złożona:- informacje pośrednie o...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 864

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola marketingu we współczesnym przedsiębiorstwie.

     

    Pojęcie marketingu jest najczęściej definiowane jako proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu konkretne osoby i grupy otrzymują to, czego potrzebują i pragną osiągnąć poprzez tworzenie, oferowanie i wymianę posiadanych wartości produktów Marketing oznacza wiedzę o tym, jak działać na rynku...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 729

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Systemy jakości ISO 9000, TQM

     

    Metoda ISO 9000 Opiera się na trzech podstawowych stwierdzeniach

     

    1.Akcent należy kłaść na zapewnienie wytworzenia dobrego produktu a nie na eliminację wadliwie wykonanego produktu,

    2.Każdy pracownik przedsiębiorstwa może i powinien przymusić się do zapewnienia jak najwyższego poziomu...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /2 664

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Promocja sprzedaży a public relations

     

    Promocja jest narzędziem marketingowym obejmującym różne rodzaje czynności, jakie podejmuje przedsiębiorstwo, aby poinformować o cechach merytorycznych produktu i przekonać docelowych nabywców aby go kupili.

    Można określić promocję również jako formę komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 658

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Uwarunkowania kanałów dystrybucj

     

    Kanał dystrybucji jest to z jednej strony droga, którą jest przesuwany towar od producenta do konsumenta (zmieniając właściciela i kumulujący coraz to nowe wartości użytkowe),z drugiej strony – łańcuch instytucji, za pośrednictwem, których dokonuje się przepływ towarów, usług; informacji na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 171

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Produkty i usługi w ujęciu marketingowym.

     

    Produktem w ujęciu marketingowym nazywamy dobro lub usługę zdolną do zaspokojenia ludzkich potrzeb.

     

    Każdy produkt ma cechy wyróżniające go spośród innych da się go opisać i odpowiednio nazwać. Produkty mają też często wyróżniające je znaki towarowe. Produkty różnią się między sobą w...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 254

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rynki działania przedsiębiorstwa w ujęciu marketingowym.

     

    Głównym składnikiem charakterystyki, orientacji rynkowej jako podstawy marketingu jest określony punkt wyjścia podejmowanych działań.

     

     

    Punkt ten oznacza w tym przypadku podmiot lub przedmiot, od którego są rozpoczynane działania na rynku. Podmiotowym punktem wyjścia działań podejmowanych i...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /966

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Co to jest marketing-mix ,omówić jego elementy składowe.

     

    Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynek noszą nazwę marketingu – mix i obejmują;

     

    Produkt i jego bezpośrednie wyposażenie (m.in. opakowanie)

    Cenę produktu i warunki transakcji

    Kanały dystrybucji, służące do bezpośredniego i pośredniego doprowadzenia produktów do klientów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 721

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Bierne i czynne podejście do marketingu.

     

    Generalnie można przyjąć istnienie dwóch zasadniczych grup definicji i wykładni marketingowej.

     

    Pierwszy (bierny), wcześniejszy pogląd wyrażał się w określonym marketingu jako proces obiektywnego niezależnego od woli przedsiębiorstwa realizującego sprzedaż produktów lub usług, wynikającego z...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /1 559

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pojęcie i cele działalności marketingowej.

     

    W literaturze podaje się wiele definicji marketingu. Różnią się między sobą akcentami uwypuklającymi różne aspekty działalności marketingowe. Wg klasycznej już dziś definicji marketing to proces, w którym struktura popytu na dobra i usługi jest antycypowana lub rozszerzana i zaspokajana przez...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Ava Dodano /03.05.2011 Znaków /946

    praca w formacie txt

Do góry