Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Konkurencja cenowa i pozacenowa

    Konkurencja cenowa

    to rywalizacja cenowa o zwiększenie udziału w rynku i zysków, pomiędzy przedsiębiorcami polegająca na przedkładaniu nabywcom niższej ceny produktu od oferowanej przez konkurentów. Konkurencja cenowa stanowi przedmiot szczególnego zainteresowania ekonomistów, którzy postrzegają ją...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.05.2011 Znaków /2 816

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Konkurencja cenowa i pozacenowa

    Konkurencja cenowa

    to rywalizacja cenowa o zwiększenie udziału w rynku i zysków, pomiędzy przedsiębiorcami polegająca na przedkładaniu nabywcom niższej ceny produktu od oferowanej przez konkurentów. Konkurencja cenowa stanowi przedmiot szczególnego zainteresowania ekonomistów, którzy postrzegają ją...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.05.2011 Znaków /2 816

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cele marketingu

    Cele marketingu

    Z tradycyjnej interpretacji marketingu można wywnioskować, że celem marketingu jest takie wywarcie wpływu na konsumenta, by zakupił produkt bez względu na potrzeby, jakie odczuwa. Natomiast współczesne ujęcie marketingu szerzej przedstawia cele marketingu, ponieważ koncentruje uwagę...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.05.2011 Znaków /2 116

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Klarowność informacji

    Klarowność

    Jest to dostosowanie sposobu prezentacji (tekst, tabela, grafika), szczegółowości (dane elementarne, różne poziomy agregacji, podsumowań), rodzaju informacji|nośnika (ekran, wydruk) do wymagań określonego odbiorcy w celu łatwiejszego zrozumienia.

    Język i stosowana symbolika powinna być...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /27.05.2011 Znaków /384

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rynek wtórny

    Charakterystyka

    Rynek wtórny jest uzupełnieniem rynku pierwotnego, na którym następuje proponowanie nabywania papierów wartościowych od podmiotów innych niż emitent. Rynek wtórny charakteryzuje się tym, iż nie następuje zasilanie emitenta papierów wartościowych w kapitał. Stronami na tym rynku są...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /27.05.2011 Znaków /5 574

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Skala nominalna

    Charakterystyka

    Skala nominalna to jedna z czterech skal pomiarowych (obok porządkowej, przedziałowej i ilorazowej) używanych w statystyce do przyporządkowania mierzonym cechom badanych jednostek pewnych symboli według określonych zasad Bielecka 2005, s. 20. <br

    Skala nominalna jest skalą najprostszą...

    Ocena / Przedmiot / Statystyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /27.05.2011 Znaków /2 169

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budżetowanie

    Budżetowanie

    Budżetowanie to proces obejmujący planowanie, tworzenie i zatwierdzanie budżetu, a także późniejszą jego kontrolę.

    Budżet to plan działania, który prezentuje sposób alokacji zasobów wyrażony w jednostkach pieniężnych, lub w jednostkach naturalnych, sporządzany na okres roku...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /27.05.2011 Znaków /2 527

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budżetowanie

    Budżetowanie

    Budżetowanie to proces obejmujący planowanie, tworzenie i zatwierdzanie budżetu, a także późniejszą jego kontrolę.

    Budżet to plan działania, który prezentuje sposób alokacji zasobów wyrażony w jednostkach pieniężnych, lub w jednostkach naturalnych, sporządzany na okres roku...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /27.05.2011 Znaków /2 527

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacji sprzedaży

    Charakterystyka

    Organizacja sprzedaży obejmuje wszystkie działania przedsiębiorstwa mające na celu dostarczenie wyrobów do nabywców w odpowiednim czasie, miejscu i w pożądanych przez nich ilościach.

    Powszechnie wyróżnia się 2 podstawowe formy organizacji sprzedaży:

    handel hurtowy handel detaliczny...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /27.05.2011 Znaków /3 834

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Banknot

    Charakterystyka

    Banknot (bilet bankowy) to obok bilonu jedna z form pieniądza gotówkowego. Banknot to znak pieniężny drukowany na papierze. W następstwie odpowiednich aktów prawnych jest na określonym terytorium prawnym środkiem płatniczym, stanowiącym powszechny ekwiwalent towarów. Zgodnie z...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /27.05.2011 Znaków /563

    praca w formacie txt

Do góry